Mercado latino – kubańskie smaki we Wrocławiu

moimsmakiem.comDSC_0003

Mercado (facebook)

ul Wróblewskiego 31

51-627 Wrocław

Ostatnio usłyszałam o tym miejscu i od razu stwierdziłam, że koniecznie muszę się tam wybrać.

Dziś była taka okazja – wolna niedziela, i pomysł aby tam podjechać sam wpadł do głowy.

Podjechaliśmy pod knajpę dość nie pewnie, wydawało się z zewnątrz, że nie ma gdzie usiąść – kucharz wyszedł z lokalu, zapytał czy może pomóc. Zapytałam: „czy można tu smacznie zjeść”, odpowiedź była twierdząca – zgasiłam silnik i weszliśmy.

Ja skusiłam się na pierożki nadziewane szpinakiem i serem oraz nadziewane con carne podane z sosem czosnkowym i pikantnym i sałatką – z kapusty pekińskiej z pomidorerm oraz sosem musztardowym – tak mi się wydaje.

Przemysław skusił się na con carne podane z ryżem i sałatką.

Aha.. zamówiliśmy jeszcze zupę fasolową na spróbowanie – była łagodna ale na pewno inna w smaku i smaczna.

DSC_0004

Wiem, że jak będzie tylko okazja na pewno tam się wybiorę, albo jak będę miała w planach ugotować coś oryginalnego.

Każdy, kto lubi oryginalną kuchnię powinien się tam wybrać.  Miejsca w środku nie jest zbyt wiele ale za to jest „swojsko”.  Można podglądać jak przygotowywane są potrawy.

2 Komentarze Dodaj własny

  1. Aga-nieszka pisze:

    Niedługo będzie otwarty nowy punkt na ul. 9 Maja 86/1B i tam będzie chyba troszkę więcej miejsca https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=385178954940130&id=125120217612673

  2. Alba Holder pisze:

    Już jest otwarte nowe lokal La Habana ul 9 Maja 86B/1 51-671 Wrocław

Dodaj komentarz