Villa Bianco – Steak and Lobster

 

Villa Bianco – Steak & Lobster
https://www.facebook.com/villabianco

 

Do dnia dzisiejszego nawet nie słyszałam o tym miejscu. Czasem brakuje mi inspiracji i nowych miejsc we Wrocławiu, gdzie można smacznie zjeść.  Odwiedzili nas goście z Rzeszowa, od których dostałam informacje, że we Wrocławiu jest świetne miejsce gdzie serwują pyszne steki. W Villa Bianco  Magda Gesller przeprowadziła rewolucję, wcześniej serwowano tam kuchnię śródziemnomorską  🙂

Na stek się nie skusiłam ponieważ ostatnio chodzą za mną MULE i twardo szukam we Wrocławiu miejsca gdzie serwują takie pyszności.  Zamówiłam talerz muli w mleku kokosowym – skromna nie będę mówiąc, że lepszych w życiu nie jadłam 😉 Wiem, że na pewno wrócę tam na randkę :).  Spróbowałam „stejka”, mięso rozpływało się w ustach było soczyste i bardzo smaczne.

Jedynym minusem jest lokalizacja 😉 Restauracja znajduje się niedaleko wrocławskiego lotniska, także zawsze trzeba mieć kierowcę jak chce się napić winka 🙂

Obsługa bardzo sympatyczna, klimat w lokalu również 🙂

Lubię takie miejsca, gdzie dba się o każdy szczegół i tak właśnie jest w Villa Bianco ❤

Jak macie pytania  i swoją opinię na temat tego miejsca – piszcie śmiało.

One Comment Add yours

  1. Julia F pisze:

    Zamówiliśmy stolik i homarów trzy tygodnie wcześniej na urodziny. Kiedy przyjechaliśmy nie było homarów. Menedżerka nie zadzwoniła i nie powiedziała o tej sprawie. To jest nieprofesjonalne! Nie polecam!

Skomentuj

