Corso – tradizione italiana

Corso – tradizione italiana
Szewska 19-21/1A
Wrocław

 

Wczoraj ze znajomymi wybraliśmy się do Corso, gdy się spotykamy zazwyczaj szukamy knajpki, w której jeszcze nie byliśmy wszyscy razem. Propozycja wyjścia do Corso wyszła od Weroniki, która była tam wcześniej i jadła pyszny deser. Rezerwacja została zrobiona 🙂

Przyznam szczerze, że po powrocie z pracy byłam strasznie głodna i zrobiłam  makaron z pesto, kaparami, kurczakiem, świeżą bazylią i oliwą chilli – zjadłam dwa talerze! AJ!!!! W Corso spotkaliśmy się o 19:00 więc już lekki głód odczuwałam – aj! szkoda, że lekki…  Kolejną naszą zasadą jest to, że każdy zamawia coś innego abyśmy mogli wyjadać sobie z talerzy 😉

Zamówiłam Carpaccio wołowe, do którego było podane pieczywo… może rozpisywać się nie będę – zobaczcie na zdjęciach 🙂 Jedzenie było bardzo smaczne, zostawiliśmy puste talerze.  Dla mnie osobiście wygrał bakłażan, chociaż sama już nie wiem, bo jak piszę to leci mi ślinka 😉  O deserach chyba nie powinnam już wspominać… raj! inaczej tego nazwać nie mogę…. nie chcę nic mówić ale mój talerz był najbardziej oblężony 🙂 – Semifreddo al tiramisu <3… kremow0 – lodow0 – kawowa POEZJA 🙂

Kilka razy podszedł do nas kucharz – Włoch i opowiadał o swoich autorskich daniach, które serwuje – samokrytyk, bo zaznaczył, że deser Semifreddo jest jeszcze nie dopracowany  i będzie jeszcze lepszy… na koniec wieczorku wpisaliśmy się do księgi pamiątkowej, gdy kelnerka tłumaczyła na język angielski nasze opinie, widać było radość i uśmiech na twarzy kucharza.

Nic więcej nie napiszę, powinniście sami się przekonać i wybrać się tam!

 

 

 

One Comment Add yours

  1. Wow! Dania wyglądają genialnie 🙂 Gdy będę we Wrocławiu to z pewnością odwiedzę to miejsce 🙂

Skomentuj

