Center Pizza – jedzenie na wynos!

unnamed

 

Center Pizza – Wrocław

 

Aby dobrze zjeść we Wrocławiu nie trzeba zawsze wychodzić z domu.  Można zamówić jedzonko z dostawą do domu.

Dowiedziałam się o pizzerii  zlokalizowanej na ulicy Ślicznej we Wrocławiu – Center Pizza,  poczytałam opinie – były dobre więc stwierdziłam, że warto spróbować. Dodatkowo prowadzona jest akcja TOP TAKEAWAY – najlepsze restauracje i właśnie ta pizzeria zdobyła wyróżnienie jako jedna z topowych knajpek w portalu PizzaPortal.pl Rzadko zamawiam jedzenie na wynos, wolę sama ugotować albo wyrwać się do miasta.  Wczorajszy dzień  był bardzo męczący i  właśnie było to dobrą okazją aby zjeść w domu.

Zamówienie złożyłam przez portal PizzaPortal.pl. Oczywiście wcześniej zadzwoniłam do lokalu z pytaniem czy dowożą do Krzyżanowic (wioska pod Wrocławiem).  Otrzymałam informacje, że mogą dowieźć. Abym mogła złożyć zamówienie powinnam zmienić ulicę w systemie aby lokal pokazał mi się w opcjach do wyboru. Udało się J

Zamówienie złożyłam ekspresowo – miałam mało czasu bo niebawem mieli wpaść do nas goście – spontaniczna wizyta.  Musiałam szybko podjąć decyzję a  menu w tej restauracji było bardzo bogate.  Jak sama nazwa wskazuje  stwierdziłam , że powinnam zamówić właśnie Pizzę 😉

Czas oczekiwania – około  godzinki.  Otrzymując taką informacje bardzo tego pilnuję – jak mija czas mojego oczekiwania zazwyczaj dzwonię do lokalu z pytaniem „ile jeszcze mam czekać?”.  Pan przyjechał po  około 50 minutach.

Na kolacji były 4 osoby zamówiona pizza nazywała się MIĘSNY JEŻ,  pierwszy raz widziałam w ofercie pizzę faszerowaną.  To był bardzo dobry wybór bo pizza była bardzo sycąca. Ważyła chyba z dwa kilo jak nie więcej.  Była dwu-warstwowa,. Na pierwszej warstwie  były ułożone składniki przełożone ciastem i kolejną porcją dodatków – poezja!

Drugą pizzę zamówiłam bardziej tradycyjną – Peperoni.  Fajne cienkie ciasto i dużo salami.   Bałam się sosów i szczerze mówiąc miałam w pogotowiu jogurt naturalny do przygotowania sosu czosnkowego.    Nie było potrzeby – dostarczony sos był smaczny.

Dla mnie kluczową sprawą jest to czy gościom smakuje, a za takie zamówienie też powinnam mieć odpowiedzialność.  Każdemu smakowało – nawet mojemu partnerowi, który często ma uwagi do zamawianego jedzenia, że zimne, że na miejscu smakuje lepiej.  Byłam zaskoczono bo powiedział, że dawno nie jadł tak dobrej pizzy a jego ulubioną jest właśnie Peperoni.

 

Mogę śmiało polecić to miejsce do zamówienia  z dostawą do domu – nawet do Krzyżanowic 🙂

PIZZA PORTAL MA TEŻ RANKING NAJLEPSZYCH RESTAURACJI:  tutaj zobaczcie co smacznego można zamówić nie tylko we Wrocławiu 🙂

a tutaj co możecie zamówić w naszym pięknym i smacznym Wrocławiu 🙂

 

 

Dodaj komentarz