Kofuku Sushi – na wynos!

sushi

http://www.kofuku-sushi.pl

SKY TOWER – Powstańców Śląskich 95

Dzisiejszy dzień był  od A do Z zaplanowany, począwszy od pobudki o 6:10.  Praca, po pracy akupunktura (nie celowo – ale zapomniałam zapłacić i wyszłam z gabinetu – o godzinie 2o:3o  olśniło mnie i zadzwoniłam z przeprosinami 😉 ) A po igłach, spotkanie z moja Natalką. . . A w domu czekał głodny chłop.

Zupa była zrobiona ale to nie wystarczyło więc zamówiłam Susi w KOFUKU SUSHI w Sky Tower.  Rzadko mi się zdarza zamawianie na wynos (obecne miejsce zamieszkania: Krzyżanowice), a dziś była kolejna okazja aby zamówić jedzonko szybko, podjechać, odebrać i zjeść.

Z Sushi zawsze mam taki problem, że nie pamiętam pełnych nazw.

W skrócie dawno mi tak nie smakowało Sushi,  kilka dni temu byliśmy z moim ukochanym w Kyoto Sushi i było gorsze (złe nie było).  Jutro wpis zostanie uzupełniony.

Więcej zdjęć tutaj.

Skomentuj

