Pstrąg z warzywami

Dwa tygodnie temu byłam w Krynicy Zdrój.

Sama podróż była zaskakująco sympatczna i bardzo wesoła 🙂

Zobaczcie sami:

Jednak nie samą drogą człowiek żyje 😉 bo na pstrąga czas przyjść musiał!

Agatka mnie zainspirowała i przejęłam pałeczkę i przyrządziłam pstrągi 🙂

Co potrzebujemy do przygotowania wybornego pstrąga?

PSTRĄGI – ilość według zapotrzebowania – po pstrągu na głowę 😉

nadzienie do jednego pstrąga:  3 plasterki cebuli, dwa ząbki czosnku – pokrojone w plasterki,  gałązka koperku,  szczypiorek, sól, pieprz. (całość wkładamy do wnętrza ryby)

Następnie otaczamy w mące i smażymy przez 10 min na jednej stronie i 10 minut na drugiej – czasem trzeba dłużej przytrzymać na ogniu – ale „dobre oko” jest w stanie ocenić CZY TO JUŻ 🙂

Warzywa duszone w piekarniku:Oczywiście wzięłam to co miałam pod ręką a mianowicie: paprykę, cukinię, marchewkę, łyżkę pasty paprykowej, oliwę pomarańczową, zioła do smaku, sól i pieprz
Wszystko pokroiłam: cukinie w krążki,  paprykę i marchew w paski. Całość dusiłam przez 30 min. i na końcu posypałam całość mozzarellą i zapiekłam przez 5 min w 180 stopniach.

Masełko czosnkowo-koperkowe:

    • 1 kostka masła
    • kilka gałązek koperku
    • 5 ząbków czosnku
    • sól/pieprz

Przez praskę do czosnku przecisnęłam zarówno czosnek jak i koperek i następnie widelcem ugniotłam całość, dodając sól oraz pieprz i gotowe 🙂 Przed podaniem masło schłodziłam w lodówce

Podobno było smacznie, a warzywka dopełniły smaku, a masełko! ah to masełko! rozpływało się nie tylko w ustach ale również na świeżo upieczonej rybce!

PYCHOTA!

Dodaj komentarz