Makaron z łososiem w 10 minut

mak

Dziś zostałam zainspirowana łososiem.

Miałam plan taki aby dziś nie robić obiadu tylko wyjadać resztki.

Jednak hasło „ŁOSOŚ” podpowiedziało mi, że nie warto wyjadać to co znajdę w lodówce.

 

Porcja dla dwóch – średnio głodnych osób

1/2 cebuli (ja dałam czosnkową)
łyżka masła
kilka oliwek czarnych (10-15)
1/4 pęczka koperku (po posiekaniu powinny być dwie łyżki)
50-70 gram łososia wędzonego
2 łyżeczki słoneczniku
50-70 ml śmietanki 30%
pieprz
250 dkg makaronu tagliatelle (zakupiłam paczuszkę w LIDLU)

Szykujemy składniki:

DSC_0202

 

A teraz siekamy:

DSC_0217

Na filmie zobaczycie kolejność dodawania składników:

 

2 Comments Add yours

  1. miła pisze:

    taka tylko mała uwaga: 50-70 gramów, nie gram. tak jak kilogramów, nie kilogram :).

  2. Tak szybkiego przepisu to chyba jeszcze nigdy nie wiziałem 🙂 Idealnie sprawdzi się w przypadku zabieganych osób takich jak ja 🙂

Skomentuj

