Warsztaty: Fotografia Kulinarna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Więcej zdjęć znajdziecie TUTAJ

 

Wczorajszy dzień spędziłam na warsztatach fotografii kulinarnej organizowanych przez Olympusa, Blomedia i Smaczne Blogi. Jak dla mnie inicjatywa trafiona w 10!
Bawiliśmy się aparatami Olympusa  – bezlusterkowacami i p0wiem w skrócie – robią robotę! Gdybym teraz miała kupić aparat 10 razy zastanowiłam się  właśnie nad tak poręcznym sprzętem – nie mówię tego po tak powinnam, ale sprzęt jest bardzo poręczny. Co prawda myliły mi się ustawienia bardzo bardzo bo ja jestem przyzwyczajona do swojego Nikonika. Wszystkiego jednak można się nauczyć 🙂

Dowiedziałam się o tym jak stworzyć i gdzie nabywać elementy do stylizacji do oświetlenia, itp. Nie wiem czy mogę zdradzać tajniki, ale wiem jak zrobić domową blendę i gdzie kupić uchwyty.  Grupa byłą bardzo zaangażowana i aktywna  przez co fajnie wymienialiśmy się doświadczeniami i  cennymi wskazówkami w fotografii kulinarnej

Warsztaty prowadził  Kuba Kaźmierczuk – fajny i otwarty gość.  Fajnie opowiadał o tym jakich materiałów używa do tworzenia kompozycji i mówił o tym jak je zrobić 🙂 koszta domowej blendy to  17 zł 🙂  Można? A pewnie, że można!

Dzień był świetny! Lubię takie dawki inspiracji i uczucie, naładowanych akumulatorów 🙂

 

One Comment Add yours

  1. Niech się spełnią Bożonarodzeniowe życzenia,
    Te trudne i łatwe do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i małe,
    mówione głośno lub nie mówione wcale.
    Życzę wszystkim miłośnikom dobrej kuchni zdrowych, radosnych i spokojnych świąt.

Skomentuj

