Rolady schabowe nadziewane serem pleśniowym ze śliwkami

Długo się zastanawiałam czym naszprycować moje schaby, pierwsza tura była tradycyjna bo zrobiłam schabowe. Następnego dnia podczas zakupów zainspirowała mnie konfitura śliwkowa i ser pleśniowy 🙂 Szybkie przygotowanie i zupełnie inny smak – POLECAM!

 

Co potrzebujemy?

  • 4 plastry rozbitego schabu
  • Konfitura śliwkowa
  • Ser Camembert z pieprzem
  • Bułka tarta z siemieniem lnianym
  • Jajko
  • pieprz/sól
  • Kus kus + papryka ostra

Rozbite plastry schabu solimy i pieprzymy z dwóch stron, na każdy plaster wkładamy 1/4 sera pleśniowego i łyżkę konfitury. Roladkę zawijamy, obtaczamy w jajku następnie w bułce. Smażymy na większym ogniu tak aby roladki zarumieniły się z obu stron, następnie wkładamy do piekarnika na 20 min.

2 Comments Add yours

  1. z camembertem – wierzę, że jest przepyszne!

  2. Hej, właśnie zrobiłam – pycha! Świetny przepis, łatwe wykonanie:)

Skomentuj

