Śniadanie do łóżka

Jedyny dzień w tygodniu kiedy można pozwolić sobie na więcej czasu spędzonego w kuchni – nie czując presji budzików, momentu wyjścia do pracy.

Wczoraj miałam ochotę na zdrowe śniadanko i padło na naleśniki i koktajl.

Oczywiście pomysł rodził się w drodze do sklepu. Wyszłam z siatą, w dresie, bez makijażu – oj lubię takie „swojskie” poranki 🙂 i wskoczyłam do jednego sklepu, drugiego i w końcu do warzywniaka – gdzie już wiedziałam, że OWOC zdominuje śniadanko.

Każdy z Was pewnie wie jak zrobić naleśniki i to jest jedna z rzeczy, które zawsze robię na oko. Podstawą dla mnie jest dodanie do ciasta oliwy, wówczas już nic nie wlewam na patelnię.

Idealnym dodatkiem była konfitura jagodowa, i tutaj mogę zaryzykować mówiąc, że smakowała jak „MAMINA”  🙂

No tak, zapomniałabym o tym, że po za słowami, że śniadanko było najlepsze – była jedna uwaga, która z ust mężczyzny może być zaskakująca.

„Bardzo mi smakuje, jednak winogrona powinny być „rodzynkowe, bo nie mają pestek”
Na co ja „nie marudź, wyciągaj hardo pestki i zajadaj :)”

Ot, patrzcie znawca się znalazł od odmian winogron 🙂 Pewnie jak smażyłam naleśniki wujek google podpowiedział 🙂 hehe 🙂 Następnym razem będzie odmiana SENCA? hm…. 😉

nal

Koktajl został zrobiony z jogurtu naturalnego z mlekiem i owocami

  • 1 duży jogurt naturalny
  • 2 szklanki mleka
  • Szklanka Borówek
  • Szklanka Malin
  • 1 banan

Jak to zrobić?

Wrzucić do blendera –> zmiksować i gotowe. Nie dawałam ani grama cukru! Co to to nie 😉

POPROSZĘ O WIĘCEJ TAKICH PORANKÓW, ALE NASTĘPNYM RAZEM TO JA ZAMAWIAM ŚNIADANIE DO ŁÓŻKA Z GRZANKAMI FRANCUSKIMI I POLĘDWICZKAMI SAUTE  I SADZONYM JAJEM 🙂

4 Comments Add yours

  1. Szczerze zazdroszczę takiego śniadania. Koktajl z jogurtem i owocami, bez cukru – zdrowo i przepysznie.

  2. moimsmakiem pisze:

    Oj tak tak 🙂 jak bym miała więcej czasu to mogłabym jeść tak codziennie 😉

  3. koena pisze:

    u mnie w pracy stażystka zachwycała się naleśnikami, które miałam na obiad 😉 więc na jej wyjazd paru stażystom zrobiliśmy prawie takie same naleśniki: zamiast borówek były jagody, zamiast jogurtu ser biały + miodzik

  4. Marianna pisze:

    Jakie cudne naleśniki 🙂 moje ulubione..chciałabym dostać takie śniadanie a do tego filiżanka kawy ( bez kawy się nie obudzę). A najlepiej duże espresso 😀 Dostałam na urodziny takie filiżanki do espresso i myślę, że byłyby idealne do takiego wspaniałego śniadania 🙂

Skomentuj

