Wrocław: Trattoria Pesto

Delikatnie ubolewam nad tym, że zrobiłam tylko zdjęcia jedzenia a nie knajpki. Dopiero teraz jak zobaczyłam jakie mam zdjęcia na karcie to się zdziwiłam. Ale cóż, chyba tak bardzo myślałam o jedzeniu to pominęłam jedną z najważniejszych rzeczy. No cóż  – przy kolejnym wypadzie uzupełnię braki.

Wybiła godzina 16:00 wyjście z pracy – szybki shopping z  kumpelą i miasto 🙂

Nie zastanawialiśmy się długo nad miejscem do którego pójdziemy. „Pesto?  Pewnie”.

Byłam tam już nie raz i zawsze jadłam pizze i uważam, że jest jedną z lepszych w mieście – stwierdziłam „a co mi tam ;), spróbuję czegoś innego”. Padło na Penne Vegetariano 🙂 chyba tak to się nazywało choć już nie pamiętam. Jak dla mnie wielka porcja i bardzo smaczna.

Póki co tyle w tym temacie – koniecznie musicie się tam wybrać 🙂

One Comment Add yours

  1. W pełni się zgadzam – to miejsce trzeba odwiedzić

Skomentuj

