Placuszki jogurtowe z truskawkami

Dzisiejszy dzień do godziny 16:00 można okrzyknąć mianem BLUE MONDAY – mało produktywnie, za dużo spraw na głowie a jednak dobrze dzień się kończy.

Wchodząc do mieszkania poczułam truskawy – patrzę a Iza wojuje w kuchni. Wlewa na patelnie ciasto na placuszki wrzuca truskawy i mówi: „cho! zobacz co robię, zaraz sobie pojemy”.

Pobiegłam i chwyciłam aparat i ze ślinotokiem zaczęłam pstrykać foty (Ja: nie ruszaj, poczekaj, teraz syp puder). Bardzo szybko bez większego zastanowienia bo pierwsza porcja była już gotowa.

Dzisiejszy przepis nie jest mojego autorstwa ale zasługuje na miano POLECENIA, a mamy jeszcze sezon truskawkowy! MNIAM!

Przepis jest subtelnie wpleciony w jedną z fotografii 🙂

Z tego co Iza wspominała jest ekspertem w robieniu placków i nie powiem – było bardzo ale to bardzo smacznie. Ciekawe jakie będą następne – o tym już w następnym cyklu „Ona gotuje dla mnie” 🙂

5 Comments Add yours

  1. Daria pisze:

    Placuszki uwielbiam! A propozycja jogurtowa to dla mnie strzał w dziesiątkę. Musza być bardzo lekkie i smaczne 🙂
    dariawkuchni. blogspot. com

  2. Nemi pisze:

    Truskawki nigdy mi się nie znudzą:)

  3. moimsmakiem pisze:

    mi zdecydowanie też :))))

  4. mammadeli pisze:

    Placuszki wyglądają pięknie. Jeśli dobrze dedukuję – jesteś z Wrocławia. Zapraszam więc do dolnośląskiego kucharzenia. Szczegóły – http://dolnoslaskiekucharzenie.blogspot.com/p/jaki-jest-plan.html
    Może Cię zainteresuje współtworzenie wspólnego bloga :).

  5. Sylvia pisze:

    takimi bym nie pogardziła 🙂 chyba zaserwuję sobie takie na sobotnie śniadanie!

Skomentuj

