„Kino od kuchni” – Pierwsze Spotkanie :)

I już po seansie i chwili spędzonej w miłym gronie. Dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo aktywny i jeszcze nie chce się skończyć. Spotkanie z Klientem w Kiełczowie = lekkie przemoczenie podczas poszukiwania miejsca spotkania, a później już świadome przemoczenie na aqua aerobiku, szybki shopping i w końcu dotarcie do Arkad.

Było to dla mnie zaskoczeniem bo nie wiedziałam czego mogę się spodziewać, nie wiedziałam dokładnie jaki charakter będzie miało spotkanie – chciałam zostać zaskoczona. A co!

Udało się 🙂

Spotkanie rozpoczęło się od krótkiego przedstawienia akcji i dobrej informacji, że takie spotkania będą odbywać się co miesiąc. Bardzo mnie to cieszy bo może w końcu uda się skrzyknąć tych kulinarnych i nie tylko.  Zabrakło mi jedynie podsumowania. Spodziewałam się, że po seansie będzie kilka słów od organizatorów aby zajawić kolejne akcje, które będą się odbywać 🙂 Wiem, że kolejnym razem  tak będzie 🙂

Pierwszym miłym zaskoczeniem był mały konkurs do którego się zgłosiłam na hasło: „czy są tu jakieś 3 odważne osoby?”.  Mi nie trzeba dwa razy mówić, bo do odważnych świat należy.  Po odpowiedzi na trzy pytania, my trzy odważne otrzymałyśmy zaproszenie do Art Hotelu na jedzonko o wartości 100 zł 🙂  Pięknie – bo jeszcze mnie tam nie było jak konsument ichniej kuchni – także niebawem pojawi się ciekawy wpis na blogu. JUPI!

Grzegorz Pomiętło – Szef Kuchni Art Hotelu wprowadził nas w smaki Starego Wrocławia i kilka z tych smaków udało mi się „złapać” i Wam prezentuję.  Była to zajawka wiedzy o kuchni starego Wrocławia  i myślę, że warto będzie coś więcej o tym  więcej napisać bo opowieść o golonce, perliczce była na tyle ciekawa, że fajnie będzie to rozwinąć 🙂 A może Pan Grzegorz chętnie powie mi coś więcej ;))))

Zwieńczeniem wieczoru było wyświetlenie francuskiego  filmu „Niebo w Gębie” już wcześniej miałam przyjemność oglądać ten film i tak samo jak pierwszym razem i tym zrobił na mnie dobre wrażenie. Nie chcę Wam robić recenzji, jednak jeżeli kochacie kuchnie a dokładniej kochacie sprawiać przyjemność swoim gotowaniem i czujecie, że potraficie uszczęśliwiać innych gotując powinniście obejrzeć ten film.   Piękna historia oparta na faktach!

*Jeżeli wybierzecie się na ten film warto pamiętać o tym, żeby dobrze się najeść prze seansem – potrawy, które ukazują się w filmie sprawiają, że soki żołądkowe śpiewają 🙂

Każdy dostał słodki upominek od Art Hotelu:)

Z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie i kolejny kulinarny film. Nawet nie wiecie jak bardzo taki wieczór może człowieka zainspirować i dodać wiary w swoje możliwości 🙂

5 Comments Add yours

  1. Nemi pisze:

    Ale Ci dobrze:) Sama z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie:) I na aqua aerobic;]

  2. moimsmakiem pisze:

    Na aqua aerobic chodzę prawie codziennie 😉 także zapraszam :)))

  3. Kolejne spotkanie 24 lipca, z filmem „Zanim noc nas nie rozdzieli”. Zapraszamy wszystkich fanów kuchni i filmu serdecznie. A tu zwiastun filmu: http://www.youtube.com/watch?v=g5PJG2Ywrps

  4. Rzeczywiście początki takich spotkań są zawsze bardzo ryzykowne, nigdy bowiem nie wiadomo, jak zostaną przyjęte przez „speców kulinarnych”. Stąd taka trema u naszego Szefa Kuchni. Ale do odważnych świat należy … :):):)

    1. moimsmakiem pisze:

      Gdzie tam trema 🙂 ja chcę więcej się dowiedzieć o tej smakowitej kuchni 😉 mniam!

Skomentuj

