Wrocław: Lobkowicz twist-off system restaurant

 

www.lobkowicz.pl
Rynek 16/17
50-101 Wrocław

Dopiero dziś pojawia się wpis z wyjścia sprzed dwóch tygodni 🙂 Nie mogłam coś się zebrać aby opisać to miejsce a nie pierwszy raz tam byłam 🙂

Wybrałam się tam w DZIEŃ SZPARAGA 🙂 i oczywiście jedną z przystawek, którą zajadał się Grzesiek były szparagi w bekonie 🙂  Tak szybko zjadł, że zdążyłam tylko spróbować kawałeczek jednak okazało się, że po tym jednym kęsie można powiedzieć, że były fajnie przygotowane, choć miały lekką goryczkę.

Ja tego dnia nie miałam wielkiego apetytu i zamówiłam tagliatelle  z pesto, oliwą pomidorami i czosnkiem.   Weronika zapiekanymi warzywami z mozarellą – były najlepsze! A Grześ ku tradycji pochłonął smażony ser z frytami.

Świetna miejscówka, świetne jedzonko – jedynym minusem był czas oczekiwania – ponad 30 min. Jednak potrafiliśmy się sobą zająć i czas minął rach/ciach.

Piwka tym razem nie konsumowałam ale na bank  jest lepsze niż w innych knajpkach.

 

Nie lubię zdradzać za dużo szczegółów – tam warto się wybrać. Lemoniada w słoikach też robi robotę.

 

Skomentuj

