Tortilla: ser+kiełki z sałatką

Dzisiejsza kolacja – patrząc na ostatnie kolacje, a raczej ich brak była strzałem w dziesiątkę i podobno nie tylko dla mnie 🙂  To moja pierwsza kolacja w nowym mieszkanku 🙂 Pytanie tylko czy lokatorka ma podziela moje zdanie 😉

Tortilla z biedry (3,50 za cztery placki) została nafaszerowana:

* tortille były grillowane – uwaga uwaga – w tosterze 🙂

Oczywiście ilość dodatków zależy od tego co najbardziej lubimy. Placek posmarowany czerwonym pesto (Pesto z Lidla –  5 zł)  i umieściłam taką ilość dodatków jaką miałam pod ręką. To bardzo fajne, proste i smaczne danie. A sam ser zrobił dobrą robotę 🙂

Dla orzeźwienia została zrobiona sałatka z sosem a’la vinegar ( 1/2 cytryny, duża łyżka miodu, 1 łyżeczka musztardy (dodałam sarepską) + szczypta bazylii  i 4 łyżki oliwy.)  To co znajduje się w sałatce zależy od tego na co mamy ochotę albo od tego co mamy pod ręką.  Ja dałam standardowo sałatę lodową, ogórka, kiełki, pomidora, paprykę i  groszek zielony (świeży).  PYCHOTA.

Nie ma co tutaj rozpisywać się o ilości składników bo w tym przypadku można zrobić smakową inspirację.

Podobno  to co zostało zrobione w przeciągu 15 min smakowało i zostało zwieńczone butelką pół-słodkiego różowego wina 🙂

Taką kompozycję polecam szczególnie na deszczowe wieczory ale tylko do konsumpcji w miłym towarzystwie. : )

4 Comments Add yours

  1. Monika pisze:

    O tak, zdecydowanie mój typ gotowania- szybko, smacznie i na temat. 🙂

  2. moimsmakiem pisze:

    specjalnie dla tych są są WEG 🙂

  3. Nemi pisze:

    Jak dla mnie kolacja super;)

Skomentuj

