Wrocław: Marmolada Sklep&Caffe

ul. Wesoła 2,Wrocław

(róg Wesołej i Borowskiej, vis a vis Aquaparku)

www.marmolada.wroclaw.pl

Moją nową sąsiadką jest Asia z Bloga DLABAB.COM i dziś postanowiłyśmy wyskoczyć do fajnej kawiarni oddalonej od mojej klatki dosłownie o 20 kroków 🙂

Dziś była okropna duchota, nic mi się jeść nie chciało – w pracy jakąś szybką kanapkę zjadłam. Wracając z pracy kupiłam rzeczy na TAJSZCZYZNĘ (której dziś nie zrobiłam), i poszłyśmy do Marmolady.

Pierwsze pytanie: Co macie orzeźwiającego?  Padło na Frappe (podobno mają tajną recepturę od greka, który również niedaleko mieszka) i tartę cytrynową.

Nigdy wcześniej nie jadłam takiego cuda i faktycznie była orzeźwiająca i chyba nawet pogoda zaczęła się poprawiać 🙂

 

Kawka i ciacha to nie wszystko co tam można kupić, są przeróżne musztardy, marmolady, soki, kawy, pieczywo (o 21:00 już nie było).

 

Wiem jedno nie raz tam jeszcze wpadnę, a wiem, że w okolicy nie ma drugiego takiego miejsca. Klimacik jest bardzo domowy i obsługa sympatyczna i do pogadania. Może jeszcze kiedyś uda się wyciągnąć więcej informacji i przepis na tą tartę – bo szczerze to urwała tyłek – a słodyczy nie jadłam już chyba z 3 tygodnie 😉

Coż jeszcze mogę napisać? Chyba tylko tyle, że  musicie się tam wybrać 🙂

Skomentuj

