Wrocław: Kuchnia

www.dobra-kuchnia.wroclaw.pl
Restauracja „Kuchnia”

Ul. Bogusławskiego 61, 50-067 Wrocław

Dzisiejszy dzień okropnie się dłużył.

Umówiłam się z KuleŻankĄ z podstawówki 🙂 akurat była we Wrocławiu i ciach udało nam się spotkać.

Wyszłam z pracy o 16:00 a umówione byłyśmy o 16:30 i w tym czasie zdążyłam uskutecznić mały shoping. Udało się,  z jednym małym mankamentem.

16:32 – zdzwoni Pani z ING – pyta o imię, nazwisko, miejsce urodzenia – ja już myślę, że chce mi wcisnąć jakieś karty kredytowe – na co Pani:

Zgubiła Pani kartę – została zablokowana – do 14 dni trwa wyrobienie nowej.

Fajnie się zaczął weekend 😉 bez karty – prawie bez gotówki – jednak udało mi się to ominąć, przelewając koleżance kasę w zamian za gotówkę.

I w końcu nadszedł czas na jedzonko.  Bardzo często chodziłam do KUCHNI jednak nigdy nie robiłam relacji. Dziś oczywiście na spontanie zdjęcia powstały na Ipadzie 🙂

Jak było? Bardzo dobrze, jednak nie tak jak kiedyś. Zawsze była tam taka charakterystyczna kelnerka a dziś była inna, która troszkę się miotała po knajpce ale można jej to wybaczyć 🙂

Dziś padło na makaron z łososiem, wędzonym łososiem. Smaczne było choć troszkę mdłe – ale zjadłam wszystko i jak najbardziej jedzonko w kuchni z całego serca każdemu mogę polecić.

Ela jadła krem z pomidorów i była równie zachwycona.

Więcej nic pisać nie będę – zdjęcia same mówią za siebie.

Było smacznie jak (prawie) u Mamy 🙂

Skomentuj

