Wrocław: PadBar

20120822192509Padbar
ul. Kazimierza Wielkiego 1
Wrocław
www.wroclaw.padbar.pl

I mamy kolejne odkrycie 🙂 tym razem nie jedzeniowe tylko bardziej rozrywkowe.

Pierwszy raz dziś tam byłam i wcześniej o tym w ogóle nie słyszałam.  A co tam jest ciekawego i innego w porównaniu do innych pubów w mieście?

Gry, gry, gry i jeszcze raz gry 🙂 Można grać  w zwykłe planszówki, strategiczne gry i jest kilka miejsc gdzie można zagrać na Nintendo, Wii, Xbox-ach i wiele wiele innych.

Dla mnie to było nowym doświadczeniem  bo wcześniej nie grałam w gry „waleczne” gdzie się zabija i takie tam 🙂 a dziś mi się to  przydarzyło i nawet dobrze mi szło 🙂

Turniej w tenisa stołowego na Wii wygrany 🙂

Bardzo ale to bardzo mogę polecić to miejsce jako oderwanie się od wszystkiego i totalne zrelaksowanie.

Polecam to miejsce 😉

Skomentuj

