Wrocław: Tutti Frutti

Tutti Frutti

 www.facebook.com/tuttifrutti.wroclaw

Ostatni – piątkowy wyskok z pracy na jedzonko. Miał być obiad w banku (w przyszłym tygodniu będzie wpis), ale ludki miały jakieś szkolenie i już się nie udało nam załapać. Padło na Tutti Frutti – dwa kroki od mojej pracy. Wcześniej przychodziłam tam bardzo często a ostatnio jakoś częściej wpadaliśmy do banku na stołowanie.

W lutym jeszcze było tak, że do zupy było ciemne pieczywko, bułki były większe i tańsze – zupa tyż. A teraz tych kilka rzeczy uległo zmianie. Miałam przez to porównanie do tego co było wcześniej a jak jest teraz i oczywiście nasuwa się masa pytań, ale nie o tym 🙂

Jak było?

Zupa Krupnik – smaczna, a powiedziałabym, że to troszkę nie przypominało krupniku bo dominował kolor zielony a krupnik kojarzy mi się z marcheweczką 🙂 taki zawsze robiła ciocia czy mama 🙂 Kanapka smaczna- zawsze mi smakowała z mozarellą i suszonymi pomidorami 🙂 PYSZKA.

Taka moja krótka ocena:

Estetyka: 10/10 (świetnie przygotowany lokal – bardzo fajny klimat)

Obsługa: 10/10

Smak: 9/10 (zupa prosiła o doprawienie)

Cena 7/10 (w porównaniu do tego co było wcześniej)

W porze obiadowej jak najbardziej polecam to miejsce :))

One Comment Add yours

  1. KOLORowanka pisze:

    ale piękna knajpka 🙂
    i te graficzki – no poezja 😀

Skomentuj

