Warszawa: Frida – Restauracja Meksykańska

Frida Warszawa
http://www.frida.pl/

Częścią tego weekendu był szybki wypad „poszkoleniowy” na jedzonko i drina(y).
Ja jedyna byłam z tych przyjezdnych, więc powiedziałam „zabierzcie mnie w fajne miejsce”.

Padło na Fridę! Ceny jedzenia porównywalne do Wrocławskich, ale zwykłe lane piwo z kija 15 zł – toż to szok. Wolałam już dopłacić 7 zł i mieć wyborne Mojito 😉

Zdjęcia powyżej wskazują na to cóż zostało spożyte. Moje jedzonko – dwie tortille z wołowiną były zaskakująco smaczne. Bardzo fajnie przyprawione mięso – dobry ser i sos pomidorowy. Danie miało być bardzo pikantne a było tylko pikantne – to był jedyny minus. Jeżeli chodzi o szpinak z mozarellą i bakłażanem – sól była w akcji – można powiedzieć, że była to porcja szpinaku w wygórowanej cenie 28 złotych.

Frida była dopiero początkiem udanego wieczoru…
Czy poleciłam bym tą knajpę?

Z czystym sercem mogę śmiało powiedzieć, że tak 🙂 jedzonko było smaczne, drin szybko wchodził 😉 wiec było dobrze ale nie do końca tanio…

Estetyka: 10/10

Obsługa: 8/10 (Pan był lekko nie ogarnięty – nie wiedział co jest w „kawie Frida”, miał nam zająć stolik w lokalu i tego nie zrobił (siedzieliśmy na zewnątrz a tak bardzo ciepło nie było)

Smak: 10/10

Cena 7/10 (w porównaniu do Wrocławskich cen)

Skomentuj

