Sałatka z klopsikami

Ciężki dzień, ciężki i pracowity tydzień.

Wszystko na pełnych obrotach i dzisiejsza sałatka również.

DSC_0790

Po spotkaniu z klientem miałam jechać prosto do domu, jednak niefortunnie pojechałam w prawo i zahaczyłam o LIDLA.  Cały czas rozmawiałam z siostrą i tak chwytałam poszczególne produkty i rodził mi się pomysł na obiad.  Jak już sięgałam po jogurt wypadł mi telefon więc szybko poszłam do kasy i zapłaciłam za zakupy – niecałe 18 zł za wszystkie produkty.

W domu szybko zaczęłam improwizować – dalej rozmawiając z siostrą. Klopsików takich nigdy nie robiłam – zapomniałam kupić jajka  😉 postanowiłam dodać przecież i to było bardzo dobre 🙂

Na zdjęciu jest opis całych przygotować – jednak to nic trudnego i w kilka chwil można zrobić wyborny obiad 😉

Taką sałatkę mogłabym jeść na śniadanie, obiad i kolację 🙂

Skomentuj

