Gdańsk: Pyra Bar

Pyra Bar – Gdańsk

ul.  Garbary 6/5

www.pyrabar.pl

Uzupełniamy Gdańskie zaległości :)) aż wstyd, że dopiero teraz 😦

Coś moi przewodnicy nie byli dobrze przygotowani aby zabrać mnie w jakieś ciekawe miejsce gdzie serwują świeżą rybkę. Padło na PYRĘ. Jedzenie oparte na ziemniaku – nie wszystko co zamówiliśmy było smaczne. Ja zamówiłam kluchy z kapustą i ogórki kiszone z cebulą i właśnie to było najsmaczniejsze – dobrze doprawione. Marek zamówił zapiekankę ziemniaczaną z kurczakiem i nie urywała tyłka. Monika zamówiła ziemniaka z sosem majonezowym z tuńczykiem. Jak dla mnie smak tego sosu był tragiczny czuć było majonez najgorszej jakości. Mam już lekko wypaczony smak więc nie zjadłabym. Monika zjadła prawie ze smakiem 🙂

Jak będziecie w Gdańsku polecam tylko te kluski – zawsze warto pytać z czego składa się danie. To był dobry strzał. Widziałam jak kelnerka podała kilka takich porcji innym gościom więc zaryzykowałam 🙂 To było warte grzechu.

Miejsce z bardzo fajnym klimatem – pogoda dopisała więc siedzieliśmy na dworze.

Estetyka: 10/10
Obsługa: 7/10 (Pani troszkę poddenerwowana odpowiadała na pytania)
Smak: 9/10 (taka ocena za kluchy – pozostałych dań wolę nie oceniać)
Cena 9/10
POLECAM:)

Jak znacie jakieś fajne miejsca w Gdańsku – proszę o polecenie na przyszłość 🙂

Skomentuj

