Wrocław – Shakewave

shakeShakewave
ul. Kotlarska 25A, Wrocław (obok Galerii Italiana)
Odwiedź ich  na FACEBOOKU

Dziś był dzień pod znakiem wielkiego SPONTANA.

Praca pracą, a po pracy miało być wyjście ze znajomymi, które nie doszło do skutku. Jednak kto zabroni „bogatemu” haha na wyjście w miasto?

Padło na jedzonko i zupełnie przypadkowo na „orzeźwienie”  i bardzo dobrze, że to miejsce zostało napotkane 😉

SHAKEWAVE, jak się dowiedziałam miejsce istnieje od 3 tygodni także świeżynka i miałam prawo o nic nie wiedzieć.

Oczywiście pierwsze co przykuło mój wzrok to malunek na ścianie:

IMG_0301

Nagle zobaczyłam szyld i nazwę i pomyślałam: EHE, musi być tam coś ciekawego i tak najedzona jak prosię weszłam no i zobaczyłam raj dla oka:) pełne półki słodkości! Szał Pał!

Pech był taki, że miałam swój aparat a okazało się, że karta została w komputerze i zdjęcia musiałam zrobić telefonem.

A może coś więcej o tym co stworzyłam?

SHAKE:

KIWI

MANGO

ARBUZ

SKITELSY

BOMBA WITAMINOWA MEGA ORZEŹWIAJĄCA

Było bardzo smacznie! Mimo tego, że byłam najedzona cały shake został pochłonięty. Pierwszy raz widzę takie miejsce, gdzie można dosłownie wyczarować swojego ulubionego shake. Wiem, że tam wrócę i nie jednego shake jeszcze zmontuję 😉 Pychotka!

2 Comments Add yours

  1. Baba Jedna pisze:

    To ja też muszę się tam wybrać – koniecznie 🙂

  2. Roksana pisze:

    No proszę, kolejne miejsce na mapie Wrocławia które muszę odwiedzić 🙂

Skomentuj

