Co robić po diecie?

raw-food-detox-dietByły „prawie” dwa tygodnie według dr Dąbrowskiej, a po diecie trzeba pamiętać o kilku ważnych sprawach – dla mnie jest to istotne aby nie zrobić czegoś na zasadzie:

OK, skończyłam oczyszczać organizm – to zjem czekoladę i popiję słodką śmietanką 😉  o nie nie nie nie

Postanowienie mam nadal takie:

– zero ziemniaków

– zero piwa

– zero pieczywa

ZERO KAWY!!!!

– zero słodyczy

Przez jaki okres? nie wiem – aż dojdę to takiej myśli, żeby wszystko jeść w granicy zdrowego rozsądku.

Na co się złamałam?  Ostatnio był grill to starałam się jeść przygotowane szaszłyki z tzatzikami. Złamałam się na wino, jednak w sumie nie – bo stwierdziłam, że piwo w razie „W” zastąpię  winem. Nie zgrzeszyłam 🙂

Weekend był pod hasłem JEDNEGO WIELKIEGO GRILLA  – nie złamałam się na kiełbasę, ale zjadłam ziemniaka z ogniska z masełkiem czosnkowym, które zrobiłam – pyszka!   A wczoraj w trasie zjadłam kawałek czekolady 😉

Dziwnie brzmi takie robienie rachunku sumienia – jednak widzę, czuję się lepiej gdy prawie codziennie chodzę na basen, fitnessy, itp +  zaczęłam bardziej myśleć o jedzeniu. Czytam etykiety.  Ostatnio zobaczyłam, że herbata grejpfrutowa ma 0,1  grejpfruta – słabo!

Powiem tak – CZUJĘ SIĘ O NIEBO LEPIEJ.

Kilka ostatnich miesięcy żyłam bardzo biernie – problemy z plecami – informacja od lekarzy, że lepiej nic nie robić, nie ruszać się, itp. Stwierdziłam, żę jak mnie poskłada to odpuszczę. Ciut bardziej bolą jak zaczęłam aktywnie działać – ale uważam, że samopoczucie mam o niebo lepsze!!!

Skomentuj

