Dzień siódmy – dieta dr Dąbrowskiej

Wszyscy pytają jak wytrzymujesz jedząc same warzywa,jabłka i grejpfruty…

A no wytrzymuję – bo wiem czego chcę i wiem, że chcę się lepiej czuć a ta dieta właśnie w tym pomaga.

Przed sekundą wróciłam z fitness i nie wiem cóż to była za nazwa zajęć ale lekki wycisk był więc w niektórych momentach leżałam i czekałam na lżejsze ćwiczenia – mam nadzieje, że moje plecy nie powiedzą jutro STOP.  Teoretycznie nie powinnam chodzić na takie zajęcia ale motor mi się nakręcił i wyjścia nie widzę 🙂 jak będzie boleć to ja powiem STOP.

A co dziś było w moim wyrafinowanym menu?

Dzień w pracy jak każdy – w ciągłym biegu, to klient wpadł na godzinną pogawędkę a po chwili zorientowałam się, że zaraz muszę wyjść z biura.

Rano zawsze wypijam miętową herbatę, a w pracy jak czas pozwoli to zajadam się jabłkami i grejpfrutem dziś jeszcze chwyciłam pomidora. A na obiad? zupa kalafiorowa. Wracając z pracy zakupiłam warzywka i koperek. Tradycyjnie wszystko wrzucone do gara, posolone popieprzone i po 30 min. zupa gotowa 😉 cóż za radość :)))

A dalej na przeciwko moich oczu znajduje się milka z karmelem i orzechami 😉 i to przy niej pokazuję jaka jestem twarda.

Przed chwilą wróciłam z fitness i nie mam już  siły nic jeść a głodna nie jestem 🙂

3 Comments Add yours

  1. Super! Jak się czujesz? Pierwszy kryzys już za Tobą? Mnie jeść się nie chce około 4 dnia. Za to siły mam, nie tylko na fitness 🙂
    Zaczynam od następnego tygodnia, przy czym dzisiaj 6 dzień bez mięsa 😉 Pozdrawiam

    1. moimsmakiem pisze:

      Jest bardzo fajnie 🙂 dziś już ósmy dzień mija i czuje się bardzo dobrze, dziś nie będzie czasu na sporty i aktywności bo pracować trzeba.
      Ale fajnie jest nie jeść chleba i nie pić kawy. Dziś mi się troszkę marzy taki łosoś z koperkiem :))) Ale po tych dwóch tygodniach będę zastanawiać się jak ładnie jeść 😉

Skomentuj

