Dzień trzeci – Dieta dr Dąbrowskiej

Dzień zaczął się bardzo ciężko. Zawsze rano piję miętową herbatę – a dziś zorientowałam się, że się skończyła i wypiłam zieloną. Chyba nie jest wskazana o poranku – bo skończyło się na UWAGA UWAGA – na wymiotowaniu. Ale po tym już było dobrze.

Pojechałam na spotkanie  na 9:00, około 11:00 wróciłam do pracy i zjadłam grejpfruta i jabłko.  Mając chwilę przed kolejnym spotkaniem zjadłam wspaniałą sałatkę (mieszkanka sałat z ogórkiem, papryką, rzodkiewką i z solą i pieprzem) – nie polecam 😉 nie smakowało dobrze. W międzyczasie wypiłam sok z pnia brzozy 🙂 sok-z-brzozy-b-cukru-1l-oleofarm

Kolejne spotkanie było o 15:00 i dopiero po 17:00 jak wróciłam do domu zjadłam mój „krem” z pieczarek.  A później była czołganina po sklepach  KORONA-FACTORY-DOM.

rzodkiewa

Nie czułam się głodna tylko zmęczona. Wróciłam do domu grubo po 21:00 i zrobiłam sok z marchewki i  cytryny.  Rewelacja 😉

A teraz – dziękuję – idę spać 🙂

3 Comments Add yours

  1. natalia pisze:

    a myślałam, że tylko ja się ostatnio katuję
    choć nie tak brutalnie jak u Ciebie ; )))
    Podziwiam, podziwiam i trzymam kciuki za siebie i za Ciebie!

  2. Agata pisze:

    Z tego co wiem (mam w domu ksiażki dr Dąbrowskiej, co jakiś czas też przeprowadzam tą głódówke) na tej diecie pieczarki i inne grzyby nie są dozwolone. Bez złośliwości, chodzi o to zeby sobie nie zaszkodzić i nie zakłócić procesu oczyszczania przez niedozowlone produkty.

    1. moimsmakiem pisze:

      O widzisz, dobrze, że piszesz – nigdzie własnie nie doczytałam, że nie można grzybów… Także bardzo dobrze, że piszesz :))) dziękuję

Skomentuj

