Dzień drugi – dieta dr Dąbrowskiej

jab  Nie wiem czy silna migrena była spowodowana wczorajszym dniem warzywnym. W nocy obudziłam się z takim bólem, że nie mogłam zasnąć. Zażyłam prochy  i zasnęłam.  A rano było jeszcze gorzej – kolejna tabletka i ledwo poszłam do pracy. W pracy było jeszcze gorzej i chciałam wrócić do domu jednak dałam szanse aptece i kupiłam jakieś tabsy na migrenę i… pomogło 😉

Z tego wszystkiego zapomniałam zabrać do pracy sałatki. W drodze do pracy poszłam do warzywniaka i zrobiłam wielki zakup.  Pomidory, sałata, ogórek, jabłka 🙂 i tym się żywiłam przez cały dzień 😉 urozmaiceniem był grapefruit. Cucumber on White

Po pracy poszłam na Aqua-aerobic! Pierwszy raz byłam i dla moich pleców to chyba najlepsza forma aktywności!

Teraz obok mnie wdzięczy się do mnie wielka czekolada milka z orzechami i kremem – ale czeka cierpliwie na mnie 🙂

Po pracy jeszcze wskoczyłam na szybki sok wyciskany z marchewki i grapefruita. A później pląsy w wodzie!

Na obiad był krem z pieczarek z marchewką (ładnie  brzmi).  Oczywiście nic innego jak ugotowanie warzyw i zblendowanie – nic więcej ;))))

lemon

Pojadłam – o o dziwo jestem najedzona i idę spać 😉 Teraz trzeba wierzyć, że jutrzejszy dzień również będzie udany – jednak czuję, że już zakwas w mięśniu łapie 🙂

2 Comments Add yours

  1. acha pisze:

    Tabletki na migrenę przy diecie dr Dąbrowskiej??!! Przecież ból głowy jest naturalnym etapem oczyszczania organizmu. Biorąc tabletkę dowaliłaś sobie znowu toksyny. Wystarczył pouciskać miejsca które bolały i pić dużo wody mineralnej.

    1. moimsmakiem pisze:

      cenna rada 😉 powoli się znów szykuję do oczyszczeniówki 🙂

Skomentuj

