Polędwiczka w sosie z selera, róży i żurawiny

polędwiczka polędwiczkiOstatni zakup opierał się o polędwiczki 🙂 wcześniej jakoś nie kupowałam i nie robiłam a tym bardziej nie miałam takich pomysłów jak ten, aby zrobić słodki sos. Myślę, że się udało 🙂 bo mięsko było bardzo delikatne a sam sos – oj bardzo się zdziwiłam bo idealnie skomponował się z ostrym smakiem mięsa.

Co potrzebujemy?

  • 1 polędwiczka
  • ziele angielskie
  • oliwa
  • pieprz
  • 3 ząbki czosnku

Jak to zrobić?

Polędwiczkę pokroiłam w plastry, dodałam rozdrobnione ziele angielskie (kilka ziaren) oraz czosnek i zalałam całość oliwą i doprawiłam pieprzem. Odstawiłam polędwiczki na kilka godzin a później smażyłam na rozgrzanej patelni przez dosłownie kilka minut.

Sos:
Co potrzebujemy?

  • ¼ selera
  • 1 łyżka konfitury z róży
  • 1 łyżka żurawiny
  • 2 łyżki serka śmietankowego Filadelfia

Jak to zrobić?

Do garnka wrzuciłam pokrojony w kostkę seler, zalałam wodą tak aby tylko go zakryła. Jak już był miękki dodałam łyżkę żurawiny i konfitury z róży – delikatnie całość posoliłam. Ściągnę-lam garnek z gazu, całość zblendowałam i dodałam serek śmietankowy. (muszę przyznać, ze nic takiego wcześniej nie robiłam – ale smak w połączeniu z polędwiczką był niebiański) 🙂

2 Comments Add yours

  1. Jasiek Pizoń pisze:

    ciekawe połączenie – róża i seler…Do odważnych świat należy! spróbuje!

    1. moimsmakiem pisze:

      I wyszło 🙂 haha a ja sama nie wiedziałam co z tego będzie 😉

Skomentuj

