Pesto z orzechów laskowych z rukolą i bazylią

Pesto_1

Dzisiejsze śniadanie miało byś bardzo smaczne i takie też było 🙂

Ostatnio wstaję razem z kurami i tak pojechałam na zakupy po ósmej i okazało się, że Lidl jest czynny od 9:00. Na szczęścia Kaufland był czynny. UF UF UF! Wczoraj na warsztatach z Oleofarm zostałam zainspirowana przez dziewczyny z  FOODandFUN do tego aby w końcu zrobić PESTO, długo chodziło po mojej głowie, aż w końcu nadszedł ten dzień 🙂

W Kauflandzie znalazłam Chleb Drwala – jeszcze ciepły i niezwykle pachnący. I tak powoli składniki wpadały do koszyka.Dawno też nie robiłam świeżego soku, a sokowirówka czeka chyba na wiosene i słoneczne poranki. Dziś wyszło słońce więc sok został zrobiony.

Sami zobaczcie jakie się je śniadania w niedziele 😉

2 Comments Add yours

  1. Gosia pisze:

    pesto wygląda smakowicie 🙂 ja w tygodniu zrobię tylko bagietkę muszę kupić lub upiec ;p

  2. moimsmakiem pisze:

    O o o 🙂 podobno dobre są bagietki w TESCO 🙂 Ale ten chleb drwala… pychota!

Skomentuj

