Muffiny z kremem

zdjęcie 1 zdjęcie 2Sobota!
Słońce!
Rynek!

Zły humor, brak pomysłu na śniadanie, obiad i jakąś smakowitość.
Wyruszyłam przed siebie. Pierwszy przystanek – BIEDRA – kupiłam składniki na muffiny i na krem 🙂
2 przystanek – RYNEK – warzywa owoce – jednak dalej bez pomysłu na to co dziś wyczaruję na obiad.

Lubię obserwować ludzi na runku – mają takie pole wyboru, każdego ziemniaczka obracają i dopiero podejmują decyzję.

Dziś totatnie nie mam weny, nic mi nie wychodzi a jednak muffinki są całe i chyba smaczne.

Przepisu nie będę podwać bo tak kombinowałam,że ho ho! Żaden znaleziony przepis mi nie pasował więc zamkęłam się w kuchni i dosypywałam
różności, to wrzuciłam do mąki budyń, to troszkę mleka, a to jeszcze troszkę mąki, i tak się działo 🙂

Walka była dopiero przede mną.
Zawsze marzyłam o tym żeby zrobić piękny krem muffinkowy 😉 Mieszałam śmietankę 30% z jagodami i mascarpone, stwierdziłam, żę jest za
rzadki i dodałam roztopione masło i krem zrobił się grudowaty, zaczęłam miksować, miska mi wyleciała, mieszadełko też, całą podłoga w kremie,
cała JA w fioletowych grudach… dalej może pisać nie będę 😉 Na szczęście zostawiłam troszkę tego kremu zanim dodałam masła 😉 więc muffinka miała na czym spocząć.

W końcu padło na wymieszaniu śmietanki, mascarpone i galaretki i wyszło 🙂

Znajomkowie się zajadali a ja trzaskałam foty 😉

Skomentuj

