Kurczak z mleczkiem kokosowym i curry

DSC_0956Jakiś czas temu robiłam podobne jedzonko. Dziś po wyjściu z  pracy stwierdziłam, że sklep Smaki Świata jest oddalony dosłownie o dwa kroki i nadszedł smak na mleczko kokosowe. Miałam jeszcze trochę uchowanej pasty curry i trawy cytrynowej. Stwierdziłam a co -dziś nie będzie syfiatego  jedzenia i szybko przygotuję smaczny obiadek 🙂

Co potrzebujemy?

1 średnia cebula
1 czerwona papryka1 mała marchewka
1/2 selera
1 pojedyncza pierś z kurczaka
1 łyżka pasty curry
1 łyżka trawy cytrynowej
1/2 limonki
200 ml mleczka kokosowego

Kawałki kurczaka wrzuciłam na rozgrzaną oliwę dodałam pastę curry i trawę cytrynową. Całość wymieszałam na większym ogniu i dodałam mleczko kokosowe. Po kilku minutach dorzuciłam pozostałe składniki. Jak całość się podduszała dodałam soku z limonki.  Pozostawiłam na ogniu na dosłownie kilka minut – tak aby składniki nie były ciapate 😉

Jak coś pominęłam – pytajcie 😉

DSC_0971

Jedzonko bardzo pikantne. Ale… dodatkiem do niego jest szklanka wina – serwowana w takiej literatko-szklance – po mojej świętej pamięci babiczce. Jeszcze kieliszków się nie dorobiłam 😉

One Comment Add yours

  1. emte85 pisze:

    szklanka z PRL-u 🙂

Skomentuj

