Cafe Rozrusznik

Cybulskiego 15
50-025  Wrocław

facebook.com/caferozrusznik

Zgodnie z wczorajszym poleceniem na Facebooku odwiedziłam rozrusznik.

Pan, którego zastałyśmy powiedział, że kawiarnia istnieje o ponad dwóch lat a ja się dopiero wczoraj o niej dowiedziałam. Wstyd. Nie ma co – załapałam się na niezwykle smaczne ciasto marchewkowe z delikatną polewą. Ciasto było, mokre z bakaliami – poezja!

Dowiedziałam się, że kawa dla gości jest specjalnie palona, a jej smak jest własną mieszanką z różnych ziaren.

Ps. Sernika z polewą niestety nie było. Pan powiedział, że wczoraj zostało wszystko wykupione przez Panią, która kupuje ciasto dla swojej córki, która mieszka w Londynie.

Smacznego Córko!

A ja liczę na to, że następnym razem uda mi się upolować sernik!

Teraz jak już skończy się mój kawowy detox obowiązkowo będę musiała się tam wybrać 😉

Polecam 😉

4 Comments Add yours

  1. Idziesz tam ze mną moja droga!
    Po detoxie, ponownie zgrzeszysz na kawie ze mną 😉

  2. Baba Jedna pisze:

    Oj ja też się ciągle tam wybieram i wybrać nie mogę.
    Jak dotrę, to liczę, że zastanę sernik 😉

  3. moimsmakiem pisze:

    o o o o:) no to w drogę 😉 ja jeszcze nie raz odwiedzę to miejsce 😉

  4. KOLORowanka pisze:

    ale smakowite 😀
    chce takie u mnie w mieście 😀

Skomentuj

