Gdzie jest mój kubek?

Można być przywiązanym do przedmiotów?
Dla mnie odpowiedź jest oczywista.

Dziś historia mojego kubka się skończyła… I nie to, że się zbił – bo dbałam o niego, tak aby z każdej ciężkiej sytuacji wyszedł cało.
Tak zaczęła się jego przygoda:”

Kilka lat temu dostałam właśnie ten  kubek:

kubek

Miał dla mnie niesamowite znaczenie i byłam do niego przyzwyczajona i chyba można powiedzieć przywiązana – w każdym miejscu, w  którym pracowałam był ze mną 😉 Oj zawsze go ciągałam w nowe miejsca. I zawsze lubiłam pić z niego herbatę.  Nie lubiłam nigdy pić z jakiś „obcych” kubków.

I dziś mój towarzysz został wyrzucony do śmieci. Jednak wolę to troszeczkę inaczej nazwać, bo powinno mieć się szacunek nie do swoich rzeczy, tak więc został UKRADZIONY. Komentować tego nie będę…

Nigdzie nie mogę znaleźć takiego samego kubka – więc jeśli ktoś wie, gdzie można taki zakupić będę przewdzięczna!

Dziś obeszłam masę sklepów – takiego nie znalazłam – podobnego również.

kubek1

8 Comments Add yours

  1. Alina Bujak pisze:

    mam nadzieje,że ten kubek „owemu złodziejowi” będzie się śnił po nocach i będzie go prześladował również za dnia:) a mamusia kupi ci nowy kubeczek najpiękniejszy na świecie, z alarmem i kamerą i nikt już nie odważy się go ruszyć 🙂

    1. moimsmakiem pisze:

      Właśnie trwają poszukiwania! i liczę, że znajdę taki piękniusi 🙂

  2. Capacitier pisze:

    O kurcze, niegodziwiec musiał jakiś straszy to zrobić!
    Ja nie wiedziałam, ale mam nadzieję, że uda ci się znaleźć albo pokochać jakiś nowy kubek 🙂

  3. Baba Druga pisze:

    Źli ludzie czają się wszędzie :/ RIP Kubek [*]

  4. emte85 pisze:

    Hej, spróbuj napisać do firmy, może mają kubki?
    http://www.jellybellypolska.com/

    1. moimsmakiem pisze:

      Napisałam 🙂 zobaczymy czy odpiszą 🙂

  5. moimsmakiem pisze:

    Szukam nowego i nic nie wpadło w moje oko 😦

  6. KOLORowanka pisze:

    ja mam swój kubeczek…. w kolorowe paseczki 🙂
    i też jest nieodzewnym towarzyszem pracy 🙂

    powodzenia w poszukiwaniu, a jak tylko coś uda mi się znaleść-daję znać 🙂

Skomentuj

