Miła niespodzianka od DANMIS

20130204-182506.jpg

Ostatnio robiłam papryki faszerowane kozim serem i ot tak miła niespodzianka mnie spotkała.
Teraz będę miała inspirację na kilka potraw. Chyba już dziś będę uskuteczniać gotowanie 🙂

Jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie śmiało:) ja zabieram się za grzanki z rukolą i serkiem. Ciekawe czy będzie smacznie.

Przyznam szczerze, że wcześniej znałam i stosowałam jedynie kozi ser do tart. A teraz zobaczymy co moja głowa wymyśli 😉

 

One Comment Add yours

  1. Nemi pisze:

    O rany! Uwielbiam taki serek:D Ciekawa jestem co wymyślisz:)

Skomentuj

