Sposób na BRAK kaca

Przed każdą imprezą szukam sposobu na to aby dobrze się czuć następnego dnia 😉 Bez efektów… Problem jest taki, że mogę wypić jedno piwo a na drugi dzień bardzo źle się czuję.
Liczę, że ten sposób przyda się kolejnym razem – został sprawdzony – i zadziałał.
Zaburzyło to moje założenia jedzeniowe jednak w imię dobrego samopoczucia trzeba się poświęcać 😉 Aż wstyd, że taką dawkę świństw w siebie wpakowałam. Jeżeli znacie SKUTECZNE i zdrowsze sposoby – chętnie przyjmę.

HASŁO: W piątek jest impreza!
CEL —> SOBOTA: dobrze się czuć.

Rozpoczęłam dzień od zupki:
nudle-roso-ostry-67g-knorr
około 12:00 wypiłam kefir truskawkowy:

jogurt

Po pracy poszłam do Mc’Donalnda:

kanapka

W Rosmanie zakupiłam witaminę C1000 (wzięłam dwie):

Witaminy i minerały Witamina C 1000 mg bez cukru 10 tabl.

Dodatkowo na imprezie wzięłam jeszcze jedną witaminę profilaktycznie.

I chyba najważniejszym elementem jest picie piwa z butelki:

piwko

Sposób sprawdzony!

3 Comments Add yours

  1. agabi pisze:

    zaraz po powrocie do domu aspiryna i herbata miętowa. Lub sposób nr 2: pić z umiarem:)

    1. moimsmakiem pisze:

      Sposób numer jeden – do sprawdzenia
      Sposób numer dwa – nawet po wypiciu jednego piwa może być wielki kac ;( więc trzeba szukać dobrych, sprawdzonych sposobów 😉

  2. Ruda pisze:

    Przed imprezą zjeść tłusto, mniejsze prawdopodobieństwo przytulania muszli. (: Po powrocie do domu wziąć dużą dawkę DOBREGO magnezu (tzn. w chelacie, ja polecam Solgar, 100tbl. ok 40zł), przed imprezą też można i wypić litr wody. Na kaca cierpimy głównie z powodu „wysuszenia” organizmu. Ogólnie, lepiej się nawadniać nawet w trakcie, ale kto o tym pamięta xd

Skomentuj

