Szyszki czekoladowe

20130120-172057.jpgMiałam ochotę na coś słodkiego. W domu znalazłam tylko puszkę skondensowanego mleka. Moja niecierpliwość zadecydowała aby puszkę otworzyć i wyjadać jej zawartość.

Po chwili padł pomysł z ust mej siostry „zrób szyszki”, mleko już otworzyłam i wiedziałam, ze nie będzie takiego efektu jak z wspomnień z dzieciństwa.

1 puszka mleka skondensowanego (397g)
Opakowanie ryżu preparowanego (90g)
Tabliczka gorzkiej czekolady
Kilka łyżek mleka
LATEKSOWE RĘKAWICZKI

Do garnka wlałam skondensowane mleko. Cały czas mieszałam do momentu aż zaczęło lekko przywierać. Następnie wrzuciłam tabliczkę czekolady i cały czas mieszałam. Stwierdziłam, że masa jest za gęsta więc dolałam odrobinę mleka.

Ryż wrzuciłam do miski aby wygodniej było mieszać i wylałam na to masę. Całość wymieszałam i zaczęłam lepić Szyszki. FAIL – przyklejały się do rąk i stwierdziłam, że rękawiczki będą wybawieniem 🙂 Tak też byloooooooo.

20130120-172124.jpg

5 Comments Add yours

  1. Paulina pisze:

    Szyszki- smak dzieciństwa:)

    1. moimsmakiem pisze:

      Dokładnie 🙂 tylko te sklepikowe były o niebo lepszejsze 🙂

  2. toito pisze:

    Aż mi się podstawówka przypomniała,jak goniliśmy z tymi szyszkami . Eh kiedy to było….

  3. Ania pisze:

    smak dzieciństwa:) ach cudowne:)

  4. moimsmakiem pisze:

    Właśnie się zastanawiam cóż jeszcze kojarzy mi się z dzieciństwem…
    Lody BAMBINO i PINOKIO i zupka pomidorowa z barankami (lane kluski). 🙂

Skomentuj

