Impressa – pub&lunch bar

20130115-080758.jpg

20130115-081249.jpgImpressa
Krupnicza 13, Wrocław
www.impressa.wroclaw.pl

Wczorajszych słów kilka o wizycie prawie przypadkowej w Impressie 🙂

G: „Spotykamy się w Impresie”JA: hm…. OK

Pierwsze co zrobiłam – sprawdziłam stronę internetową – chyba zboczenie zawodowe. Pomyślałam łooooooooot, dokąd my idziemy – nie kojarzę tego miejsca, będę po pracy głodna  a o jedzeniu nie wiele informacji i zdjęć znalazłam. Pomyślałam OK – a niech  to. Zobaczymy. Dopiero jak się czegoś spróbuje, zobaczy można wyrażać opinię.

17:20 wychodzę w biegu z pracy. Mróz jak cholera – a ja jak zawsze błądzę w okolicach Krupniczej. Dzwonię do Weroniki i jasno pytam.

JA: To jest tam gdzie Sarah?
W: Tak tak, na rogu.
JA: Na prawym czy lewym?
W: Ha Ha ha – idź w górę.
JA: W którą górę? W stronę Mleczarni?
W: Tak tak 🙂
JA: OK, mamy to 🙂 Pędzę!

Byłam pierwsza – poczekałam na spóźnialskich i dogrzewałam swój organizm grzańcem – idealny w taką pogodę.

Dziś spotkaliśmy się w większym gronie aby omówić kilka bardzo interesujących przyszłościowych działań – LUBIĘ TO. I  faktycznie udało się nam przejść przez  wszystkie materiały, które wzięliśmy na spotkanie. Długo się zastanwiałam co zamówić. I jak już, któryś raz podeszła Pani – powiedziałam: „Poproszę IMPRESSĘ” – tyle myślałam i  wzięłam ICHNIĄ sałatkę. 16 zł za porcję – idzie się  najeść. A chleb ze smalcem za ósemkę.

Albo głód ze mną wygrał – sałatka była świetna 😉 Sos majonezowy, boczek, kurczak, pomidorki – pyszka! Smakował  mi bardzo.  Zdjęcia szybko zostały zrobione bo byłam baaaaaaaaaaaaaaaaardzo głodna 😉 Także nawet o tym nie myślałam.

Więcej smaczków wieczora wczorajszego zdradzać nie będę.

O! Może dodam tylko, że czasami przechadzałam się koło tego pubu – jednak myślałam, że to jest miejsce gdzie można napić się piwka i nigdy nie weszłam 🙂 Błąd – mój błąd – a jedzonko mają w zacnych cenach.

Aha! Widziałam jeszcze jak dziewczyna zamówiła zupę gulaszową – podana była w ciekawym kociołku. Ciekawe czy smaczna 🙂

Miłego dnia!

Skomentuj

