Traalalala cafe – kawiarnia

ul. Więzienna 21

Wrocław (Galeria Italiana)

strony www raczej nie mają ale znalazłam FB: http://www.facebook.com/Tralalalacafe

Dziś z dziewczętami wybrałyśmy się do miasta na pogaduszki – oczywiście trzeba było sobie dogodzić. Padło na  Tralalalala Cafe.

O godzinie 14:00 nie było jeszcze zbyt wielu gości – dlatego też wybrałyśmy przestronny stolik.  Zastanawiam się co tu napisać – zdjęcia mówią same za siebie 🙂 Może jedyną rzeczą, której raczej bym nie polecała to Panna Cotta – nigdy wcześniej nie robiłam i nie jadłam – jednak wydawało mi się, że powinna zostać polana jakimś musem… Pani zapytała czy może być z pomarańczową polewą – przytaknęłam (truskawkowa jest tylko w sezonie). W rzeczywistości okazało się, że jest podana z galaretką a nie polewą.  Może jestem w błędzie i tak powinien być serwowany ten deser – to proszę o reprymendę 🙂

Do kawy/herbaty była podana krucha babeczka z kremem kokosowym –  bardzo duży plus za to 🙂

Dziewczyny zamówiły tiramisu truskawkowe i pucharek lodowy. O lodach nie trzeba nic mówić –  smak jest nie do opisania, może stwierdzę, że to najlepsze lody we Wrocławiu 🙂 A co!  Niech i tak będzie.

Obsługa? hm… Dziewczyny bardzo miłe, jednak na sali był manager (tak przypuszczam), który nie krył się z uwagami, a jego miny nie wskazywały na to, że jest zadowolony.  Osobiście uważam, że takie zachowania nie powinny być eksponowane publicznie. Kiedyś sama pracowałam jako kelnerka i uwagi na forum – przy gościach i pracownikach,  mają duży wpływ na ogólną atmosferę.

Miejsce jak najbardziej jest godne polecenia – karta jest niezwykle bogata, już przy wyjściu zauważyłam masę  słodkości w całkiem przyzwoitych cenach.

I tak też stwierdziłyśmy z dziewczynami, że pucharek lodowy otrzymuje nasze pierwsze miejsce, później koktajl brzoskwiniowy z kiwi, tiramisu truskawkowe i na końcu panna cotta.

PYCHOTA!!!!

SORBET CYTRYNOWY – POEZJA!!!!

4 Comments Add yours

  1. Baba Jedna pisze:

    Ja uwielbiam ich tiramisu truskawkowe 🙂 Mój pierworodny też

  2. moimsmakiem pisze:

    Pyszka! nie ma co – ja od dziewczyn próbowałam i jak dla mnie taki deserek jest przedni – nie za słodki – lecz w sam raz 😉

  3. zdecydowanie najlepsze lody we Wro – prawdziwe włoskie a w lecie mają morze pysznych smaków – teraz jogurtowe, wcześniej cudowne sorbety itp.
    niestety obsługa i zachowanie względem gości do wymiany! zarezerwowałyśmy z przyjaciółkami stolik, przyszłyśmy to kazano nam usiąść gdziekolwiek, potem nas przesadzono, bo podobno ktoś inny miał rezerwację, przy zamówieniu okazało się, że nie ma jakichś smaków lodów a kelnerka nie wiedziała jakie smaki są i kazała nam podejść sprawdzić… niestety ale tak się klienta nie traktuje… wyszłyśmy.
    latem na pewno wrócę ale jedynie po lody na wynos – 3 ‚łopatki’ + bita śmietana za 10 zł 😉

    1. moimsmakiem pisze:

      Oj dawno mnie tam nie było, ale jeżeli chodzi o obsługę to szkoda pracowników, a to raczej managerowie wszystko psują 😦

Skomentuj

