Pizza śniadaniowa :)

20130113-112242.jpg

20130113-112317.jpg

20130113-112347.jpg

Witaj mroźny „WROCŁAWIE”

Śniadanie w niedzielę zjeść należy – a jak ma się różnorakie resztki to trzeba je godnie spożytkować 😉 Jednak cały czas rozmyślam kiedy  zacząć dietę dr Dąbrowskiej – trwa ona przez min. 2 tygodnie i fajnie oczyszcza organizm z wszelkich toksyn – a po tym czasie jedzonko smakuje zupełnie inaczej… Warto o tym pomyśleć.

Zrobiłam a’la pizzałki z przepisu, który już wcześniej  udostępniałam TUTAJ.

Wykorzystałam połowę składników – tak aby nie wyszło znów za dużo 🙂 i oczywiście na sam koniec wbiłam jajo – śniadanie musi być z jajem 😉
A ostatnio postanowiłam, że pizzy nie zjem przez dłuuuugi czas – nie wyszło. Szybsze to niż pieczenie bułek – a robiąc to ciasto czekam tylko 15 min. aż wyrośnie. Człowiek głodny – człowiek niecierpliwy 🙂

Efekt jak na załączonym obrazku

20130113-112406.jpg

8 Comments Add yours

  1. Ania pisze:

    pomysłowe z tym jajkiem:)

    1. moimsmakiem pisze:

      Śniadanie jak zwał tak zwał 🙂 niechże będzie z jajem. Kto to widział jeść pizze o 11:00 🙂
      Polecam bardzo 🙂

  2. Ervisha pisze:

    Pizza na śniadanie… rozpusta 😀

  3. Baba Jedna pisze:

    Pizza zawsze dobra – na śniadanie, obiad i kolację. W sumie zapomniałam jeszcze o podwieczorku. Mam nadzieję, że o tej diecie coś napiszesz 🙂

  4. moimsmakiem pisze:

    Jak psychicznie się przygotuję i ją zacznę to będę na bieżąco informować co się dzieje ;)))

  5. karmel-itka pisze:

    super pomysł, pizza na śniadanie, mniam!

Skomentuj

