Krążki cebulowe

zdjęcie

Kilka dni temu po godzinie 23:00 napadła mnie ochota na coś smacznego – praktycznie nic nie miałam w lodówce i zaczęłam kombinacje robiąc krążki cebulowe (nigdy nie jadłam, nigdy nie robiłam). Śmiało mogę polecić bo chyba prostszej przekąski poza koreczkami nie ma 😉

 

1 szklanka mąki
½ szklanki mleka
1 jajko
½ łyżeczki proszku do pieczenia
sól, pieprz, lubczyk

Olej do smażenia

 

Wszystkie składniki mieszamy do uzyskania konsystencji gęstej śmietany . Jeżeli jest za rzadkie możemy dosypać mąki a jak za dużo mąki to dolewamy mleka.  Cebulę kroimy w krążki. Każdy pojedynczy kawałek maczamy w cieście  i wrzucamy na głęboki rozgrzany ogień.  Jak krążki będą zarumienione  – można uznać, że są gotowe.  Ja podawałam ze śmietanką, można do tego zaserwować dowolne sosy 🙂

 

4 Comments Add yours

  1. Natalia pisze:

    Znam, świetna przekąska 🙂

  2. Nemi pisze:

    Obiecuję sobie, że zrobię, a potem znów zapominam! Koniec z tym! Idę do kuchni:)

  3. moimsmakiem pisze:

    hehehe 🙂 ja czasem też tak robię:)
    Ostatnio jednak udało mi się zrobić bułki…
    Trzeba działać na gorąco 😉 powodzenia i czekam na SMAKOWĄ opinię 😉

  4. Gryzelda pisze:

    Też na początku usmażyły mi się zbyt blado-miękkie. Gdy dopiero którąś partię odważyłam się potrzymać na patelni dłużej, pozostałe po prostu podosmażałam. Wyszły ok 🙂

Skomentuj

