Sarah – restauracja żydowska

pipekhttp://sarah.wroclaw.pl
50-052 Wrocław ul.Włodkowica 5

Jakiś czas temu  byłam ze znajomymi w Sarah – zazwyczaj jak tam chodziłam to na piwko ;). A tym razem udało mi się odkryć smaczną kuchnię, a co dziwnego GĘSI PIPEK. Cóż to takiego? Gęsi żołądek duszony z cebulką i curry.

Zawsze jak moja mama robiła jakieś flaki, żołądki i dziwne rzeczy mówiłam FUUUUU.

Nie wiem jak to było zrobione ale było bardzo smaczne – dla mnie to coś nowego, przełamanie się na inny smak a dokładnie na coś co było dla mnie zgrozą za dzieciństwa.

Estetyka: 10/10

Obsługa: 10/10

Smak: 10/10

Cena 10/10 (16 zł za porcję <zdjęcie>)

Skomentuj

