Gdzie dobrze zjeść we Wrocławiu?

eatDziś miałam dylemat po wyjściu z pracy dokąd pójść na obiado-kolację.

We większości knajpek w rynku byłam (nie licząc tych „na bogato”)

Byłam dziś z kumplem w miejscu – nie będę pisać nazwy bo jednak liczę, że kiedyś troszkę więcej serca i pracy zostanie włożone w funkcjonowanie tego miejsca.

Knajpka flaguje się tym, że można zjeść tam nawet mięso z kangura czy też krokodyla. Ja zjadłam tylko Koftę – na pytanie z jakim sosem jest podana – Pani odpowiedziała „czosnkowy, majonezowy, ostry”. Do tego była surówka i bułeczka 🙂

Jakby to powiedzieć? Szału nie było. Czułam się źle po wyjściu – a wiem, że lekka zmiana tego dania mogła by wiele zmienić.  Nie chcę opisywać tego – już wypiłam prawie 1,5 litra wody 😉

Stąd pytanie do Was – gdzie można  smacznie zjeść? Nie koniecznie tylko w rynku 😉

CIEKAWE MIEJSCA WE WROCŁAWIU:)

 

48 Comments Add yours

  1. polecam Spinacz przy ul więziennej, świetne jedzenie (głownie makarony, ryże zapiekane i ziemniaki, ciabaty, tosty, są też alkohole) świetny nastrój, miła atmosfera:)

  2. a pysznego omleta jadłam kiedyś w AFRYKA LUNCH & COCTAIL BAR, przy ul kiełbaśniczej. tam z kolei wystrój jest niesamowicie affffftykański 😛

  3. moimsmakiem pisze:

    O widzisz w Afryka Lunch nie byłam – także już jest jedno miejsce, które warto odwiedzić 😉

  4. Ryba pisze:

    Złe Mięso!

    1. moimsmakiem pisze:

      Słyszałam o tym nawet w TV mówili… Widzisz – dzięki za odświeżenie 😉 na bank się tam wybiorę!!!

      1. iza pisze:

        złe mięso to taki wege fast food.
        Chińczyk na Szewskiej (blisko Ossolineum) gdzie za 12zł jest PORCJISKO, nie porcja – ale lubię.
        Spinacz – smaczne makarony. No i sentymentem pałam do Bazylii w wydziale prawa…

      2. moimsmakiem pisze:

        Bazylia – jadało się tam jadało :))))))

  5. Cinnamon pisze:

    Bardzo smacznie, domowo i niesamowicie tanio- Bar Domowy na Leśnicy 🙂

    1. moimsmakiem pisze:

      Coraz ciekawiej i coraz dalej 🙂 Dobre inspiracje :)))

  6. LucyCruel pisze:

    Polecam CEGIELNIĘ na Więziennej – przepyszne sałatki i „buły z mięchem” na lunch.
    Na kolację polecam SOHO na Oławskiej – z mężem zawsze tam chodzimy, gdy mamy ochotę na coś ekstra w przyzwoitej cenie :]

    1. moimsmakiem pisze:

      byłam w tych miejscach i rzeczywiście jest smacznie 😉

  7. AD pisze:

    A na rogu Więziennej i Łaciarskiej znalazłem plackarnię – prawdziwe lacki ziemniaczane, z ziemniaków i do tego sosy – przyzwoicie i nie drogo

    1. moimsmakiem pisze:

      Hm… plackarni kurka nie kojarzę… hm… do sprawdzenia 😉

    2. Krzysiek pisze:

      A gdzie jest róg Więziennej i Łaciarskiej? Przecież to są równoległe ulice…

  8. Ania pisze:

    Co do restauracji, którą opisujesz, mam inne zdanie :-). Ja bardzo lubię tam chodzić. Zawsze zamawiam Szecherezade specjal (nie dam głowy, że dobrze napisałam nazwę :p) i po jedzonku fajka wodna zawsze musi być 🙂 Ze względu na fajkę, zawsze siadamy w sali na dole, gdzie jest miło i przytulnie i nawet przyjezdni znajomi ją chwalą 🙂

    1. moimsmakiem pisze:

      Zgadza się 🙂 ile ludzi tyle opinii 🙂 dlatego warto się dzielić.
      Mnie osobiście nie urzekło – może za bardzo zostałam nakręcona… a zastałam coś innego 🙂
      Fajki wodnej nie próbowałam – ale uważam, że to ciekawa sprawa 😉 i wiem, że była w gratisie przy zamówieniu dwóch dań.

    2. Krzysiek pisze:

      Kiedyś było tam fajnie, ale ostatnio jakość leci na łeb na szyję… Mówię to z przykrością, bo jadałem tam 2-3 razy miesięcznie.

  9. Ania pisze:

    Witam,
    Polecam nowy bar mleczny Ale Duet przy Poniatowskiego 1 – zaledwie 10 minut od Rynku. Polskie dobre jedzenie, tanie bardzo – zupa pomidorowa o jedyne 1,60zł. I najważniejsze – zdrowa kuchnia bez dodatków, które serwują w knajpach. Używa się tam pieprzu, soli i ziół. Żadnej vegety czy maggi (maggi jest zielona:)). Bar dotowany więc ceny minimalne. Polecam. Właścicielka:)

    1. moimsmakiem pisze:

      Dziękuje ślicznie za informacje 🙂 wybiorę się tam :)))))))

  10. Jeżeli chodzi o mnie to polecam „Pesto” na ulicy Kotlarskiej. Nie tylko pyszna pizza, ale także makarony i inne smakołyki. Wystarczy wejść w jedną z bocznych uliczek Rynku 😉

    1. moimsmakiem pisze:

      Uwielbiam Pesto i ich oliwy smakowe!
      Świetne miejsce ale jeszcze nie udało mi się wpaść tam z aparatem 😦 ale pewnie będzie jeszcze okazja 🙂

      1. Ach, to miło, że nie tylko ja znam to miejsce i postrzegam je jako bardzo smaczne. Mi najbardziej smakuje ta pikantna oliwa, ale ta czosnkowa też jest w porządku. A jeśli jeszcze chodzi o to gdzie dobrze zjeść we Wrocławiu to często zaglądam też do FC Naleśniki na ul. Kuźniczej. Bardzo mi smakują te wytrawne naleśniki, np. z kurczakiem i muszę powiedzieć, że po takim jednym jestem porządnie najedzona. Pozdrawiam! 🙂

  11. Igor pisze:

    Wspominana wcześniej plackarnia znajduje się na Nożownicze (róg z Łaciarską chyba…) bliżej Nowego Targu. faktycznie dobrze karmią…:)

  12. smakosz pisze:

    Ja polecam pizzerie Brawo we Wrocławiu na placu grunwaldzkim. Pizza smaczna, a makarony to bajka. Jak narazie jadłem makaron: Al forno Venezia, Al forno ai Funghi, Tagliatelle funghi i wszystkue rewelacyjne, a dzisiaj czas na Tagliatelle pollo. Najtańszy makaron kosztuje 6,90 a najdroższy 12,50 ale można się najeść. Dla kobiety to i tak będzie zbyt duża porcja. Ja na ogół potrafię zjeść największą pizze w pizzy hut, a tutaj spokojnie wystarcza mi porcja któregoś makaronu. Także zdecydowanie polecam

  13. Gidek pisze:

    Wyżerka w Jalapenos z rabatem 15% dla studentów. Mega duży burger z frytkami i 0,5l żywca poniżej 25 zeta. Quesadilla lub sałatka 11.30 zł.

  14. deavi pisze:

    A ja polecę coś innego. Jeżeli lubi się azjatyckie smaki, oczywiście:) Ale nie mowa o hipsterskim sushi a o restauracji wietnamskiej, Restauracja HANOI zaraz przy przystanku na młodych techników. Choć wystrój nie robi świetnego wrażenia to już jedzenie jest rewelacyjne. Zwłaszcza uwielbiam sajgonki i udka kurczaka na gorącym półmisku. Bardzo tanie napoje (i to w szkle!) to także plus. Niedaleko od rynku. Uśmiechnięta obsługa. Wracam tam raz na jakiś czas:).

  15. mammadeli pisze:

    Polecam restaurację Marina na Księcia Witolda (na przeciwko gmachu głównego UWr, po drugiej stronie Odry) – pyszne zupy i ryby. Latem jadłam tam rewelacyjny chłodnik z ogórków małosolnych – bajka po prostu.Warto też spróbować w knajpce Pieprz i Wanilia w Parku Południowym – tu czasem bywa obłędnie, a czasem słabo. Jakby dwóch kucharzy gotowało na zmianę.

    1. moimsmakiem pisze:

      Nie było mnie jeszcze tam i chętnie się wybiorę 🙂

  16. gaba pisze:

    Pysznie i niedrogo jest w „Pod papugami”, a do nastrojowej muzyki i wnętrza dania komponują się w spójną całość, oczywiście też jakość jest odpowiednia 🙂

  17. Andi pisze:

    Oj, we Wrocławiu jest sporo restauracji. Ja ostatnio najczęściej bywam w Kurnej Chacie na Odrzańskiej. Najlepszy barszcz i pierogi w całym mieście. Co do mięsa z kangura, ja odpadam. Próbowałem raz i to zdecydowanie nie mój smak.

  18. Krzysiek pisze:

    Od czasu do czasu zaglądam do Kurny Chaty, jedzenie idealne żeby zjeść przed pójściem na imprezę spore porcje, najbardziej popularny żurek w chlebie, nie jest drogo więc to największy plus.

  19. podroznik pisze:

    Jeżeli chodzi o barszcz oraz inne wschodnie dania, to zdecydowanie KRES na Ofiar Oswiecimskich (obok Kontynuacji). Wszystko na świeżo gotowane, smakuje rewelacyjnie. Próbowałam kozacke mięso – bajka. Pieczą też własne torty, Kijowski tort z Gruzinskim winem do przykładu jest przepyszny 🙂

  20. kinga gliwa pisze:

    Jesli na pizze to zdecydownie pod strusiem na ruskiej, a na podpłomyki do Szynkarni przy niepolda (od antoniego), jeśli coś bardziej konkretnego to Kurna Chata koło jatek, fajny klimat staropolski i idealnie na piwko + niedrogie

  21. Tosiek pisze:

    Słyszałem ostatnio, że w Kurnej Chacie dają dobre zupy w chlebie. Prawda to to? Takiego sobie smaka zrobiłem, że chętnie odwiedzę jakąś restaurację, gdzie takie danie serwują.

    1. Malwina pisze:

      Prawda, jest nawet bigos w chlebie:) żurek też i inne. Ja z takimi zupami osobiście poza tym lokalem, spotkalam się jeszcze tylko raz, na weselu kuzyna, wtedy był to żurek w chlebie dla każdego gościa i danie zrobiło furorę:)

    1. Nagastro pisze:

      Kochani trzeba wybrać się i spróbować, bo pycha, od czytania to co najwyżej ślinka leci

  22. Daniel pisze:

    a czy ktoś zna, albo już korzysta z karty openCard ?
    na ich stronce jest informacja, ze teraz można testować takową kartę przez 45 dni,
    we Wrocławiu jest dość dużo miejsc gzie mozna zjesc za polowę ceny.
    dla zainteresowanych podaje link 🙂

    http://www.opencard.pl/testuj-karte/?adv_host=fb_konkurs

    1. moimsmakiem pisze:

      JA nie znam i nie zagłębiałam się jeszcze w tym temacie.
      A polecasz?

  23. dudek pisze:

    Wie ktoś gdzie znajdę listę restauracji podłączonych pod ten projekt?

  24. markuz106 pisze:

    Jeśli lunch we Wrocławiu to tylko w restauracji pieprz i wanilia http://pieprziwanilia.com/lunch-zawsze-za-25-zl/ Pyszne, dwudaniowe jedzenie aż do godz 17-tej i zawsze stała cena.

    1. moimsmakiem pisze:

      jeszcze nie byłam 😦

    2. Wroc pisze:

      Rzeczywiście świetna miejscowka – smacznie i całkiem niedrogo. Świetna obsługa

  25. Poduszkowiec pisze:

    a ja polecam restaurację Patio https://restauracjapatio.eu , niby w samym Ryneczku, ale jednak nie odczuwa się tego zgiełku i tłumu
    Kuchnie mają wyśmienitą, jako, że ostatnio częściej urywam się w trakcie pracy na lunch to tam można zjeść dwudaniowy lunch za 28 zł!!!!

  26. veryhungry pisze:

    a ja z okazji imprezy okolicznościowej wrocław byłem w RoadAmerican. Trochę nietypowa lokacja ale świetny klimat i amerykańska kuchnia. Chyba najlepszy stek jaki jadłem.

  27. Olga pisze:

    Jeśli lunch to tylko w Food Art Gallery, za 3 dania zapłacisz 39 zł, za 2 – 34 zł, a potrawy są naprawdę oryginalne! 😉

  28. Marta pisze:

    Ja bardzo lubię odwiedzać OK Wine Bar – nie tylko ze względu na przepyszne wino ale głównie kuchnię. Mają bardzo ciekawy wystrój i co najważniejsze dużo miejsca – takich widoków jak na ich tarasie nie ma nigdzie!

Skomentuj

