Bułeczki czosnkowe – iście królewskie śniadanie ;)

bułki

Dziś jest święto – więc świeżego pieczywa nigdzie nie kupimy. Raz na jakiś czas można troszkę czasu poświęcić na przygotowanie śniadania.  Zainspirował mnie przepis znaleziony na blogu: Mirosixgotuje i wolę podać  namiar do tego bloga 🙂

Ja dziś mieszałam w tej misce ciacho – potem mi się kleiło i dodawałam mąki (a miałam zwykłą tortową). Więc zachęcam aby nie sugerować się tym co dziś wyczyniałam w kuchni 😉

6 Comments Add yours

  1. Alina Bujak pisze:

    A kogo zaprosiłaś na degustację? jak zostały bułeczki, to odpalam wrotki i na kolację wpadnę 🙂

  2. Nemi pisze:

    Faktycznie królewskie śniadanie:)

  3. moimsmakiem pisze:

    Sama wszystko zjadłam 🙂
    Było królewsko 😉 choć nad przygotowaniem ciasta na bułki muszę jeszcze popracować 😉

  4. KOLORowanka pisze:

    tak smaczne, że żałuję, że niedzielne śniadanie już minęło…
    bo bym od razu ruszyła po takie wyroby 😀
    ale nie martwię się-za tydzień, już za 6dni niecałych 😀 kolejna niedziela 😀

    pozdrawiam
    http://kolor-owanka.blogspot.com

    1. moimsmakiem pisze:

      Dokładnie – niedziela już tuż tuż 🙂

  5. gin pisze:

    Prześliczne 🙂
    Ja miałam też dzisiaj na śniadanie domowe bułeczki, ale choć chodzi za mną czosnek, zrezygnowałam – w pracy nikt by się do mnie nie odzywał 😛

Skomentuj

