Niespodzianka :)

Przedwczoraj otrzymałam podarek od mamy mojej bardzo dobrej koleżanki 🙂 Nie spodziewałam się, że zostanę tak miło obdarowana 🙂

Kasi mama robi takie cuda z niezwykłą pasją i jak sama mi napisała, że już w domu jej nie mieszczą się te wszystkie rzeczy, które zrobiła, więc mogła mi kilka dzieł podarować.

Możecie też zerknąć na bieżąco co jest w przygotowaniu i nawet zakupić:

Decoupage Pani Basi 🙂

ZAPRASZAM

 

3 Comments Add yours

  1. Alina Bujak pisze:

    Piękne rzeczy robi Pani Basia:-),byłam na allegro i widziałam,podziwiam

  2. Nemi pisze:

    Śliczne! Dobrego 2013!

Skomentuj

