12/12/2012 – Grzanki z jajem i oliwkami

tosty Kto dobrze planuje rozpoczęcie dnia… dopiero rano się przekonuje czy się udało 🙂 Zwłaszcza w dniu z taką datą:

12/12/2012

Dziś i mi się udało 🙂 nie musiałam biegać i szukać po pokoju miejsca, w którym leży mój wyjący na potęgę budzik.

DZYŃ DZIŃ – zadzwonił – wstałam – wyłączyłam 🙂

I dzięki temu mam czas na śniadanie i zrobienie kilku ważnych rzeczy, na które brakuje czasu w ciągu dnia.

Szybki przegląd lodówki i ciach:

– posmarować kawiarkę masłem

– posypać lubczykiem

– plaster szyny

– plaster sera

– lubczyk raz jeszcze i oliwki

Takim śniadaniem dobrze jest zacząć dzień, później jeszcze kawka i … obowiązki wzywajcie!

5 Comments Add yours

  1. śniadanie po królewsku 🙂

    1. moimsmakiem pisze:

      I teraz jeszcze kawusia 🙂 i czuję się jak królowa swego domu 😉

  2. Nemi pisze:

    A ja taka miałam niedawno kolację;)

  3. luiaks pisze:

    no a co z tym jajem? 🙂

  4. moimsmakiem pisze:

    Dobre pytanie? czy to jajo czy ta kura? hehe

Skomentuj

