Śnieg, wino i…

winkorozpusta…

Dziś cały dziań ktoś przychodził z czekoladkami, cukierkami i słodkościami. Ja jeszcze na dokładkę zrobiłam placuszki z cukinii i objadałam się czekoladkami. W międzyczasie zajadałam się cukierkami, jadłam lizaka, mandarynki i  bułkę z ziarnami  – tak tak to było zdrowe śniadanie. To nie są mikołajki tylko dzień obżarciucha – ale przyjemnie było patrzeć jak  Plac Solny pokrywa się śniegiem. Nieco gorzej było stać po 17:00 na przystanku i czekać w mrozie na tramwaj.  Teram można to odbić 😉

OJ źle źle źle…

W takie zimno najlepiej zagrzać się odrobiną  winka (nie zwracajcie uwagi na zawartość butelki).   The Doobie Brothers  mi tu podśpiewują i praca wre! LIKE IT 🙂 LOVE IT :0 MAKE IT WELL 😀

Dostałam je od mamy i nie mam pojęcia gdzie  można kupić takie winko.

Jest bardzo smaczne bo nie jest słodkie 🙂

3 Comments Add yours

  1. gosiak01 pisze:

    no jak to gdzie? w każdym markecie je dostaniesz, Aldi, Plus, Penny – ale w Niemczech… ta taka mądra jestem, ale tu ubolewam wielce bo w Niemczech nie ma takiego dobrego serka białego i Plac solny to też marzenie… no i święta takie nie polskie ;-((( ja tam nie chce tego wina…

    1. moimsmakiem pisze:

      Mi już tu koleżanka zdradziła sekret, że można kupić…. w….. LIDLU :)))) a jest bardzo smaczne i kosztuje z tego co mówiła 12 zł 🙂 za litr 🙂

  2. Gosia pisze:

    Winko piłam chyba z 4 lata temu, przywiózł je znajomy z Niemiec, było pyszne, kurcze dostałaś od mamy, a ja właśnie chciałam się zapytać gdzie je kupiłaś, bo ja szukam tyle czasu i nic;)

Skomentuj

