Jak szybko wstać z łóżka?

kawa

 

Mój dzisiejszy sekret:
Jak to zrobić aby wcześniej wstać  z łóżka  – zgodnie z ustawionym wcześniej budzikiem?

1. Telefon położyłam na drugim końcu pokoju.
2. Ustawiłam najgłośniejszy dzwonek – najcięższy dzwonek i najbardziej wkurzający.
3. Pobiegłam po telefon – wyłączyłam budzik. (chwila zastanowienia – a może jednak jeszcze pół godzinki spania? NIE!!!)
4. Nastawiłam wodę na kawę.
4. Wyciągnęłam ciasteczka z szafki 😉
5. Zalałam kawę. (nie wiem czemu ale zalałam pusty kubek, po chwili się poprawiłam ;))
6. Usiadłam przy kompie i wypisuję słówka z hiszpańskiego popijając kawkę i jedząc ciasteczka.
7. JAK FAJNIE MIEĆ GODZINĘ DLA SIEBIE Z RANA 🙂

3 Comments Add yours

  1. Nemi pisze:

    Hahaha, dobre:) Już sama myśl o ciastkach wyciągnęłabym mnie z łóżka:)

  2. moimsmakiem pisze:

    A widzisz 🙂 tylko raczej nie będę polecać takiego działania każdego dnia;)

  3. Ola pisze:

    ja tak często mam, że myśl o czymś słodkim skutecznie motywuje mnie do wstania, bo już spać nie mogę 😀

Skomentuj

