Fabryka Słodyczy – Cukier Lukier

 

J

Cukierkownia Candy Shop ul. Ofiar Oświeńcimskich 3 (przy Placu Solnym)
WROCŁAW
www.cukierlukier.pl

Ja: Ania choć idziemy na kawę.
Ania:  No dobra!

Zrobiłyśmy krótką przerwę od pracy i poszłyśmy skrótem do Empik Cafe. Skrót okazał się na tyle ciekawy, że nagle przede mną pojawił się szyld CUKIER LUKIER.

Weszłyśmy – nie mogłam nacieszyć oczu bo nie wiedziałam, że we Wrocławiu jest takie miejsce i to zaledwie 2 min drogi od mojej pracy. Oczywiście  zrobiłam mały zakup – cukierki w rożkach. A czekając w kolejce poczęstowałam się największym kawałkiem, który zaproponowała nam miła Pani.  Tak tak, degustacja w takim miejscu jest jak najbardziej wskazana.

Niesamowicie zdziwiły mnie ceny, nie raz byłam w takiej fabryce cukierków w Gdańsku i za taki rożek płaciłam dwa razy więcej jak nie trzy… A tutaj? 5 zł 🙂

Zapytałam czy to jest jedna marka czy mają coś wspólnego fabryką z Gdańska. Pani powiedziała, że nie i że wyróżniają się tym, że nie dodają sztucznych barwników do swoich wyrobów. Pełny szacun i wielki plus za smak!

Wracając opijałam się pyszką cynamonową kawą z wielką górą bitej śmietany – taki mały grzeszek 🙂

 

Skomentuj

