Suszone pomidory w oliwie

Dawno temu mama mojej przyjaciółki Nataki dała mi suszone pomidory… Zabierałam się do tego aby je przygotować i jakoś nigdy mi nie wychodziło – chyba mi się nie chciało. Aż nadszedł ten dzień i ot taki powstał przepis 🙂
Co potrzebujemy? 
 
20 dkg suszonych pomidorów
2 łyżeczki bazylii
6 ząbków czosnku
Oliwa z oliwek
Ocet winny
Pomidory wrzucamy do miski, wrzucamy ząbki czosnku bazylię łyżeczkę octu winnego (ja dałam dwie). W garnku gotujemy oliwę, tak aby prawie wrzała 🙂 Następnie wrzucamy pomidory do słoika i zalewamy wrzącą oliwą. Zakręcamy i odwracamy aby się zawekowały. Podobno na drugi dzień można już jeść… to się okaże 😉 Chyba dałam za mało oliwy… ale wszystko się niebawem okaże 😉
A jak ususzyć samodzielnie pomidory?
Skomentuj

