Smaki Jarmarku – ser czosnkowy

 

Dzisiejsza jarmarkowa kolacja. Długo nie mogłam się zdecydować co kupić na jarmarku. Przeszłam rynek kilka razy aż znalazłam swoją inspirację na wieczór. Zobaczyłam ser czosnkowy – zapytałam się czy faktycznie jest prawdziwie aromatyczny – Pani odkroiła mi kawałek i podała abym spróbowała.  Smakował naturalnie i czuć było czosnek. Obok było stoisko z chlebem – stwierdziłam, że sezamowy będzie pasować do sera – Pani przytaknęła.
I taki właśnie sposobem kolacja znalazła się w mojej torbie.  A później w brzuchu:) mmm… smakowicie

Jeszcze trochę zostało na śniadanie 🙂

Skomentuj

